aviccii Skrevet 16. august 2012 #1 Skrevet 16. august 2012 Ja dere leste riktig... Har ikke vært der så masse og skal snart på jentetur. Hva kler man på seg på kveldene der???
Anglofil Skrevet 16. august 2012 #2 Skrevet 16. august 2012 Helt vanlige klær? Sist gikk jeg i jeans og t-skjorte, men det er meg.(..) Mvh Yvonne
Gjest gjest17 Skrevet 16. august 2012 #3 Skrevet 16. august 2012 Seriøst, kle deg slik du vil! Det er ikke noen som bryr seg! :-)
super-s Skrevet 16. august 2012 #4 Skrevet 16. august 2012 Det spørs jo hva du skal gjøre. Skal du feste stiller du i festklær, skal du sove har du på deg pysj, skal du på dekk har du på deg varme klær, skal du bare vandre rundt har du på deg vanlige klær ;-) 2
Gjest Bud Skrevet 16. august 2012 #5 Skrevet 16. august 2012 Spiller vel ingen rolle, folk er for fulle til å se på antrekket ditt uansett... 3
Gjest Raindrops Skrevet 16. august 2012 #6 Skrevet 16. august 2012 Sist gang gikk jeg i joggebukse, ingen så rart på meg. Men det kan ha vært pågrunn av de rare partysvenskene som tok all oppmerksomheten.
Gjest "gjest" Skrevet 16. august 2012 #7 Skrevet 16. august 2012 Ikke bli for full og få med deg hvor nødutgangene til dekket ligger, de båtene er rene dødsfeller.
skruf Skrevet 16. august 2012 #8 Skrevet 16. august 2012 Vanlige klær?? De gangene jeg har tatt danskebåten har jeg hatt helt vanlige klær på. Men nå har jeg aldri tatt danskebåten for å feste og danse, bare spist middag om kvelden og funnet køya etterpå, siden en må opp tidlig og vi har kjørt videre til Europa. Men antar at hvis det er jentetur og dere skal spise og danse så ville jeg ha pyntet meg litt som om jeg skulle ha tatt en tur på byen i Norge. 1
aviccii Skrevet 17. august 2012 Forfatter #9 Skrevet 17. august 2012 Takk for svar!! Det blir vel litt pynting da
Kosemose Skrevet 17. august 2012 #10 Skrevet 17. august 2012 (endret) Matrosdress Endret 17. august 2012 av Kosemose 3
Gjest Nyx Skrevet 17. august 2012 #12 Skrevet 17. august 2012 Ta på deg klær, så tror jeg du er safe jeg. Folk kler seg så forskjellig, at det finnes ikke noe fasitsvar der du..
Thalassos Skrevet 17. august 2012 #14 Skrevet 17. august 2012 Tror ingen tenker over det om du kommer i jeans og t-skjorte i buffetrestauranten, men dersom du skal spise i en av de andre, litt "finere" restaurantene ville jeg nok tatt på meg en finere topp. Var der for noen måneder siden fordi vi skulle besøke noen i Danmark, og jeg syns egentlig danskebåten er blodharry, så jeg ville ikke gjøre noe særlig ut av det. Tok derfor på meg helt vanlige klær og gikk i en av de litt finere restaurantene, og da virket det som om "alle" så på meg og kjæresten.. Der satt det stivpynta folk! Når du går rundt tror jeg virkelig ikke det er noen som tenker på det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå