gunnimor Skrevet 16. august 2012 #1 Skrevet 16. august 2012 Hadde positiv test i går og i dag fikk jeg mensen:( Var ikke vår måned denne måneden altså:/ Hadde egentlig ikke lyst til å være en "prøver" men føler jo litt at vi er blitt det nå når vi sluttet på prevensjonen og tenkte at vi skulle la det skje det som skjer. Må ikke bli gravid akkurat nå, men hadde så lyst slik at vi kanskje får sommer barn denne gangen, siden vi fikk Mars barn forrige gang:) Men men krysser fingrene for at det klaffer en eller annen gang før jul, det hadde vært kjekt:) Noen andre her inne som har hatt p stav med mye ustabil mens, hvor lang tid har dere prøvd å bli gravid/hvor lang tid eventuelt siden dere sluttet på prev før dere ble gravid?
Pyntestøv Skrevet 17. august 2012 #2 Skrevet 17. august 2012 Fikk du positiv graviditetstest i går? Flere blør de første månedene i svangerskapet vet du, uten at noe er galt. Mange fordi kroppen enda er litt ustabil etter hormonprevansjonslutt. Hadde tatt en test til, kanskje en CB digital, om jeg var deg 4
AnonymBruker Skrevet 17. august 2012 #3 Skrevet 17. august 2012 Ja merkelig at du fikk positiv test og så mensen, det er veldig sjeldent at en positiv test er falsk. Så test deg på nytt Du er kanskje gravid Anonym poster: 21f6cedf7ff891b3900669ca8812488d
Isrose Skrevet 17. august 2012 #4 Skrevet 17. august 2012 Det kan ha vært en kjemisk graviditet, det er ikke så uvanlig. Ja merkelig at du fikk positiv test og så mensen, det er veldig sjeldent at en positiv test er falsk. Det kan ha vært en kjemisk graviditet, det er ikke så uvanlig.
gunnimor Skrevet 3. september 2012 Forfatter #5 Skrevet 3. september 2012 Det endte med en spontan abort desverre:( legen mente at det skyldes uheldige omstendigheter og stress, så vi prøver igjen..
gunnimor Skrevet 3. september 2012 Forfatter #6 Skrevet 3. september 2012 Jeg testet forresten 7 dager etter forventet mens, fikk to streker, våknet dagen etter med fossblødning og klumpete innhold, legen sa at det var en sa og etter en sjekk mente at det var intet å skrape ut og bare å vente på normal syklus å prøve igjen,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå