AnonymBruker Skrevet 16. august 2012 #1 Skrevet 16. august 2012 Planen var å ha samboer og barn i en alder av 26. Vel, nå er jeg snart 26 år, og jeg sitter i sofaen uten så mye som en mannetå ved siden av meg Har hele livet hatt troa på at drømmemannen skulle dukke opp, selvom jeg ikke en gang har vært på date - noen gang Venninnene mine får seg kjæreste en etter en, og nå har jeg kun 1 singel venninne igjen. Jeg er litt innadvendt, men ikke for mye. Klarer helt fint å prate med folk, og åpner meg mer etterhvert. Jeg er snill, omtenksom og utseendet mitt er over gjennomsnittet, men selvtilliten er ikke helt på topp likevel. Jeg har mange gode venninner, og er mye sosial med dem. Nå i studietiden bor vi i ulike byer, men har noen venninner i denne byen også. Er på byen omtrent hver helg. Først og fremst for å ha det gøy, men det hadde jo ikke gjort noe om jeg møtte den rette der. I dag var første skoledag, og jeg skal ærlig innrømme at jeg håpet på å se noen kjekkaser i forelesningssalen. Men den gang ei. I sommer har jeg som sagt vært mye på byen, lunsjet med venner av venninner, vært på fjellturer, vært ute å spist, vært på sjøen, hatt sommerjobb, generelt oppholdt meg mye ute, men likevel møter jeg ingen potensielle kjærester. Hvor i alle dager skal jeg finne han? Hvor finner man de? Tiden flyr, og jeg har egentlig ikke tid til å lete Anonym poster: 183b28a94b0d24cbba42a7035f04b2f8
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 16. august 2012 #2 Skrevet 16. august 2012 For høye/urealistiske krav? tar du iniativ selv når du møter menn du liker eller sitter du på gjerdet og venter på at de skal ta første steget?
AnonymBruker Skrevet 16. august 2012 #3 Skrevet 16. august 2012 Har hele livet hatt troa på at drømmemannen skulle dukke opp, selvom jeg ikke en gang har vært på date - noen gang Venninnene mine får seg kjæreste en etter en, og nå har jeg kun 1 singel venninne igjen. Tiden flyr, og jeg har egentlig ikke tid til å lete Anonym poster: 183b28a94b0d24cbba42a7035f04b2f8 Tja... Jeg tror du må spørre deg selv hvor motivert du egentlig er. Menn kommer ikke og banker på døra, ei heller kan du vente at de kommer bort til deg bare fordi du er ute blant folk. Men at du en gang satte deg som mål å ha mann og barn før du var 26 er en ting. Hva du nå, som en noe voksnere kvinne har av drømmer og ønsker er noe helt annet. Hva med å sette deg ned og skrive ned en slags "bucket list"? Ofte dukker det opp uante ting. Kanskje er utdannelse, karriere og selvrealisering ting du på dette stadiet i livet verdsetter høyere enn familieliv? En ting er sikkert: om du var desperat, om det å skaffe deg en mann, NÅ, var det eneste du kunne tenke på, det eneste som kvernet rundt i hodet ditt, det eneste som kunne gi livet mening, ja så hadde du funnet deg en mann (ikke nødvendigvis en smart, trivelig, eller engang sympatisk mann, men en mann). Anonym poster: 944b878802c0aa9a21fd1ae6784a593c
super-s Skrevet 16. august 2012 #4 Skrevet 16. august 2012 Det du må gjøre er å "gi opp" og slutte å lete. DA finner du ham!
Hapa Skrevet 16. august 2012 #5 Skrevet 16. august 2012 Det du må gjøre er å "gi opp" og slutte å lete. DA finner du ham! Mulig du har rett i at det er det hun må gjøre... Men hvorfor fungerer det?
AnonymBruker Skrevet 17. august 2012 #6 Skrevet 17. august 2012 Det du må gjøre er å "gi opp" og slutte å lete. DA finner du ham! Er så lei dette argumentet at jeg har ikke ord! Det der er bare tull! Hvis samme strategien ikke har fått en noen vei på 10+år på kjønnsmarkedet, så må man rett og slett endre strategi. Mulig ting bare detter i fanget for noen av oss, men å påstå at det er noe universelt blir litt drøyt. Anonym poster: 746386b247233b58531c4db675f402b4 1
Steinar40 Skrevet 17. august 2012 #7 Skrevet 17. august 2012 Er så lei dette argumentet at jeg har ikke ord! Det der er bare tull! Hvis samme strategien ikke har fått en noen vei på 10+år på kjønnsmarkedet, så må man rett og slett endre strategi. Mulig ting bare detter i fanget for noen av oss, men å påstå at det er noe universelt blir litt drøyt. Anonym poster: 746386b247233b58531c4db675f402b4 Det er faktisk et visst poeng i det. Fordi at man kan ikke tvinge fram å treffe "den rette". Det vil være helt tilfeldig når - og om - det skjer. Samtidig sier det seg selv at jo flere ulike folk man treffer desto større er sannsynligheten for at det skal skje.
Gjest Arvid78 Skrevet 17. august 2012 #8 Skrevet 17. august 2012 Hvordan er drømmemannen da, prøv å skisse ham opp så kansje vi kan se om du er for kresen eller bare litt uheldig
Gjest "gjest" Skrevet 17. august 2012 #9 Skrevet 17. august 2012 Livet blir aldri slik man planlegger det. Kontroll er en illusjon. Innse det og du blir lykkelig. Faktisk.
Gjesten Skrevet 17. august 2012 #10 Skrevet 17. august 2012 Vurdert å prøve nettdating? Mange ser ut til å finne kjærligheten på den måten for tiden
super-s Skrevet 17. august 2012 #11 Skrevet 17. august 2012 Mulig du har rett i at det er det hun må gjøre... Men hvorfor fungerer det? Jeg aner ikke hvorfor det fungerer, men det har skjedd meg flere ganger, og jeg har hørt om andre det har funket på også. Mulig det har noe med utstrålingen å gjøre, at man ikke ser "desperat" ut, men heller rolig, laidback og selvsikker, og at det også vises når man kommer i prat med folk. Det er bare en teori da!
super-s Skrevet 17. august 2012 #12 Skrevet 17. august 2012 Er så lei dette argumentet at jeg har ikke ord! Det der er bare tull! Hvis samme strategien ikke har fått en noen vei på 10+år på kjønnsmarkedet, så må man rett og slett endre strategi. Mulig ting bare detter i fanget for noen av oss, men å påstå at det er noe universelt blir litt drøyt. Anonym poster: 746386b247233b58531c4db675f402b4 Påstår jeg at det er noe universielt? Jeg gir bare et tips som har fungert for meg og mange andre, jeg sier ikke at det nødvendigvis alltid er sånn. Kanskje er det tilfeldig, men det har fungert for meg! Det er da tydelig at strategien med å lete og lete og lete uansett hvor man er hen ikke fungerer heller.
Gjest BM2 Skrevet 17. august 2012 #13 Skrevet 17. august 2012 Det du må gjøre er å "gi opp" og slutte å lete. DA finner du ham! Jøss. Holder folk på med sånne idiotråd ennå? Dette er jo så piss som det overhode er mulig å bli. Lås deg inne TS! Da kommer fyren og banker på døren
super-s Skrevet 17. august 2012 #14 Skrevet 17. august 2012 Jøss. Holder folk på med sånne idiotråd ennå? Dette er jo så piss som det overhode er mulig å bli. Lås deg inne TS! Da kommer fyren og banker på døren Det er en forskjell på å lete desperat overalt til en hver tid og å låse seg inne. Leter man som en gal, vises det på en og man kan se veldig desperat ut. Gutter/menn som bare vil ha seg et ligg eller som er like desperate ser kanskje etter folk som ser desperate ut, men man ser mer interessant ut om man er avslappet. Men det er MIN mening. Du kan mene noe annet, og det er helt greit for meg. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå