Gå til innhold

Naboens vann renner gjennom kjøkkenet mitt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bokstavelig talt...

Hver gang naboen i etasjen over meg bruker vann (slår ut vann), så gurgler det og bobler opp i kjøkkenvasen min. Vanligvis bare gurgler det i noen sekunder (vanligvis 15 sek til halvt minutt) men noen ganger opp i 10 min hvis de dusjer. Slår de ut mye vann så kommer det opp vann synlig i selve vasken min.

Er dette vanlig eller er det gjordt en feil ved innstallering av vasken?

Skal det være slik eller kan jeg klage til huseier.

Synes det er litt uappetittelig i og med det er en vask jeg vasker opp i (har ikke oppvaskmaskin)..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ikke normalt ut! Få huseieren til å kontakte rørleggeren!

Skrevet

Høres ikke normalt ut! Få huseieren til å kontakte rørleggeren!

Takk for svar. Skal spørre ham når jeg ser ham. Han er alltid så opptatt og blir oppgitt og sur bare noen av de flere hundre leietaerne hans ringer og spør om noe. Lettere å ta det når en bumper borti ham i huset som jeg ofte gjør.

Skrevet

Det kan være det er tett en eller annen plass. Mest sannsynlig hos naboen. Typisk i utleigeleiligheter at slikt skjer, det er liksom ingen som bryr seg om vedlikehold. Du kan forsøke å helle en god del salmiak i alle slukene dine (kjøkken, badevask, dusj). Hell en god del oppi. Så lar du det stå en stund og skyller med masse varmt vann. Først bør du ta bort risten i dusjen og ta utav det som ligger oppi der (sikkert en del grums). Bruk plasthansker (evt brødpose) på hendene :P

Anonym poster: f0e65de5d5c54b3d50fdda3d66457420

Skrevet

Takk for svar. Skal spørre ham når jeg ser ham. Han er alltid så opptatt og blir oppgitt og sur bare noen av de flere hundre leietaerne hans ringer og spør om noe. Lettere å ta det når en bumper borti ham i huset som jeg ofte gjør.

Han har forresten ingenting å være sur for. Han har sikkert millioner i leieinntekter per måned på grunn av dere. Det at han er sur er selvsagt for at han skal få så lite telefoner som mulig. HUSHAI!

Anonym poster: f0e65de5d5c54b3d50fdda3d66457420

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...