Gå til innhold

Osteopat i Høvåg utenfor Kr.sand

Anbefalte innlegg

Gjest Ingrid
Skrevet

Hei takk for svaret da jeg går på medesiner,beroligende og antidepressiva så kan jeg ikke få behandling før en mnd.etter jeg har sluttet med disse,synd jeg hadde sett frem til dette ,men da er det jo ikke mulig for meg enda.Kjedelig..

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei takk for svaret da jeg går på medesiner,beroligende og antidepressiva så kan jeg ikke få behandling før en mnd.etter jeg har sluttet med disse,synd jeg hadde sett frem til dette ,men da er det jo ikke mulig for meg enda.Kjedelig..

Slike medisiner forstyrrer nervesystemet i slik grad at det vil påvirke behandlingen hos Magne negativt. Trapp rolig ned på medisiner i samråd med lege, benytt deg av avspenningsteknikker (youtube har mange fantastiske guidede meditasjoner, bare søk guided meditation o.l), og gjør det "dagen lang". Det kan kanskje hjelpe deg til du er helt medisinfri :)

Sovemedisiner er forøvrig OK hvis du må ta det.

Anonym poster: 220878945e087c0c1447f1cf8e2d6cae

• 3 uker senere...
Skrevet

Hey jeg var der for litt over 2 månder siden men reiste hen der på nytt for cirka en uke siden etter siste gang ble jeg veldig dårlig. Mye verking i kroppen er svimel kvalm sterk hodepine indre skelvinger .. Er det noen som har fått disse reaksjonene da det er veldig skremmende ..?

• 2 måneder senere...
Gjest Kjellfrid
Skrevet

Kan han kurere problemer som går på det psykiske? Jeg sliter i forhold til klaustrofobi og kunne gjerne tenkt meg turen inn til han! :)

• 3 uker senere...
Skrevet

Noen som har en adresse eller vet hvor høie holder til ?

Gjest Gjest
Skrevet

Se veibeskrivelse i tidligere innlegg.

Han hjelper med psykiske ting også.

Helt vanlig med sterke reaksjoner, bare tegn på at kroppen jobber.

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg har angst, er dette noe han kan fikse? Virker intressant uansett :)

Anonymous poster hash: 3955d...705
Skrevet

Jeg vil bare gjøre oppmerksom på at den nevnte "osteopat" ikke er medlem av "osteopatforeningen", og at han benytter seg av egenutviklede teknikker.

Han er mer av en "healer" enn en tadisjonell osteopat.

Ikke at det er noe galt med det, men jeg mener det er viktig at folk vet hvem de går til, og hvilken behandling de får hos den enkelte behandler.

Man går ikke til denne behandleren hvis man ønsker en tradisjonell osteopatbehandling.

Anonymous poster hash: 14fe8...465
  • Liker 2
Skrevet

Jeg var der i sommer for morbus crohn, en kronisk tarmsykdom, rimelig alvorlig. Hadde symptomer som magesmerter og polyartritt (betennelsestilstand i leddene), og følgelig hyppige sykehusinnleggelser. Magne fortalte at jeg hadde et nervesystem i ubalanse, trykket på et punkt på ryggen, før han sa: "sånn, nå er du frisk". Tok maks 10 min. Trodde selvfølgelig ikke på det med det samme, men det gjør jeg nå. Fra et par uker etter behandlingen til i dag har jeg ikke hatt et eneste symptom på sykdommen. Føler meg frisk som en fisk. Kan altså anbefale en tur til Magne dersom du sliter med mageproblemer. Etter jeg var der har også en rekke venner og kjente tatt turen og blitt kvitt sine plager. Mamma: mage, tarm og søvnproblemer, samt fikset en fot hun skulle operere. En fetter var der og fikk hjelp mot lavt immunforsvar og følgelig hyppige infeksjoner, ei venninne mot smerter i brystet som viste seg å være sammenvokste ribbein.. osv.. Listen er lang.

Dette stemmer veldig bra med hva jeg har hørt om Magne Høie.

Skrevet

hva koster det?

Anonymous poster hash: 3955d...705
  • 4 uker senere...
Skrevet

Det koster 600 kr, uavhengig om du får behandling i 5 minutter eller 90 minutter. Viktig å forstå at mange må gjennom en støyt etter behandling, men for noen kan det kanskje gi umiddelbar lindring. Kroppen min jobber fortsatt med behandlingen 6 mnd etter, men så var det også mye å ta tak i.

når det er sagt, ingen kan redde alle, jeg kjenner folk som ikke har hatt effekt av å gå til han også. Men veldig mange gjør, og jeg vil absolutt anbefale å dra til han. Kom tidlig på morningen for å vær sikker på å få plass. Og det er sant, han er ikke en vanlig osteopat. En vanlig osteopat utfører ikke mirakler slik Magne gjør..

Han holder til vis-a-vis Høvåg barnehage utenfor Kristiansand. Følg skilting til Ø Høvåg og Høvåg kirke, 3 hvite hus på høyre side, inngang fremsiden. Står skilt osteopat på utsiden av bygget.

Anonymous poster hash: fd720...4b7
  • 4 måneder senere...
Skrevet

Magne er meget dyktig :)

Jeg har hørt litt forskjellig, kan du dokumentere effekt? Er han osteopat eller healer?

:heks:

Skrevet

Han er vel utdannet osteopat, men har også sin egen vri på ting. Vet om mange som går dit med god effekt :)

Skrevet

Jeg har hørt litt forskjellig, kan du dokumentere effekt? Er han osteopat eller healer?

Rent vitenskapelig, nei. Han hjelper mange, men han er ei heller Gud ;)

Han er forøvrig osteopat OG healer, til deg som spør. Han jobber dog litt annerledes enn en tradisjonell osteopat. Anbefaler virkelig å teste det ut hvis man har mulighet.

Skrevet

Han er vel utdannet osteopat, men har også sin egen vri på ting. Vet om mange som går dit med god effekt :)

Jeg vet bare at han er kritisert av mange, og at han selv har sagt at 50% blir friske, 20% blir bedre og at han ikke arbeider etter osteopatiske prinsipper. Han er heller ikke medlem i osteopatforbundet.

For all del, jeg sier ikke at det ikke hjelper å gå til ham, men alle vet jo at placeboeffekten kan være stor.

Skrevet

Jeg vet bare at han er kritisert av mange, og at han selv har sagt at 50% blir friske, 20% blir bedre og at han ikke arbeider etter osteopatiske prinsipper. Han er heller ikke medlem i osteopatforbundet.

For all del, jeg sier ikke at det ikke hjelper å gå til ham, men alle vet jo at placeboeffekten kan være stor.

Alle som jobber utradisjonellt blir kritisert.

Alt er jo selvsagt nødt til å være placebo..

Skrevet

Alle som jobber utradisjonellt blir kritisert.

Alt er jo selvsagt nødt til å være placebo..

Og der slo forsvaret inn for full kraft?

Det jeg sier i innlegget mitt er kjent, og ja, placeboeffekten er stor.

Skrevet (endret)

Og der slo forsvaret inn for full kraft?

Det jeg sier i innlegget mitt er kjent, og ja, placeboeffekten er stor.

Ikke noe forsvar, bare vant at folk som jobber med det blir kritisert. Men det er sånn det alltid er, og skeptikerne høres mest på kritikerne og minst på de andre. Gå ut og få egne erfaringer, så kan man bedømme :) Endret av 2shy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...