Gjest Oblivion Skrevet 16. august 2012 #1 Skrevet 16. august 2012 It came and it went Madonna spilte på Telenor Arena i går, noen som var der? Jeg fikk bare sett litt -den typen popmusikk er ikke helt min greie, men hun rager jo fortsatt høyt, høyt over mye annet rart som farer rundt på turnè nå om dagen. Har jo blitt litt oppstyr rundt henne denne gangen da, hun hadde jo bursdag, kjørte limmoen helt inn til flyet så pressen ikke fikk tatt bilder av henne da hun landet i går, den evigvarende greia rundt henne om nakenhet -(hun blotta en pupp i Istanbul og viste vel rumpa i London) og sex (den nye videoen hennes ble jo stoppet av Youtube og nå må du være over 18 for å se den). Noen har reagert med at "grøss, hun er jo over 50" og synes det er helt feil at man skal vise hud i den alderen (helt latterlig, hun ser jo dritbra ut!). Og selvfølgelig det siste -og kanskje største, flere land har reagert på at de har med seg våpen på scenen som ser ekte ut, og som de sikter på publikum med, også 22.juli kommisjonen/ofrene her i Norge håpet at hun skulle ta de ut av showet. Det tar kanskje litt piffen av det hele for mange publikummere når det blir så mye oppstyr? Jeg tenker jo også at hun kan være provoserende, noen ganger er det en bra ting, andre ganger kan det komme litt dårlig ut, men jeg personlig reagerer ikke så sterkt. Det lille jeg så synes jeg var bra, kanksje mer på grunn av et imponerende show enn selve musikken, noen anmeldere sa de syntes det var kjedelig. Hva synes dere om konserten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå