Lovealii Skrevet 16. august 2012 #1 Skrevet 16. august 2012 Burde jeg kjøpe iphone 4s eller bør jeg vente til iphone 5 kommer ut?
Gjest Mog Skrevet 16. august 2012 #2 Skrevet 16. august 2012 Sannsynligvis så vil den være en mer avansert telefon enn iPhone 4S. Men, da vi enda ikke vet de tekniske spesifikasjonene, så blir jo dette kun spekulasjon. Kan du vente, så ville jeg ha gjort det. Regner med pris vil være noenlunde lik den på iPhone 4S i dag. tiden vil vise...
OneLove Skrevet 16. august 2012 #3 Skrevet 16. august 2012 iPhone 4S er klart svakere enn Android-telefoner til samme pris. Vent til 5 eller kjøp en Galaxy S3. 1
Lovealii Skrevet 19. august 2012 Forfatter #5 Skrevet 19. august 2012 Tror nok jeg skal vente til å kjøpe iphone 5 noen som vet når den kommer ut?
OneLove Skrevet 19. august 2012 #6 Skrevet 19. august 2012 Er vel en stund til. I tillegg presser Apple opp alt for få telefoner for å skape en hype, sånn at du i tillegg må forhåndsbestille og vente ytterligere noen måneder.
Gjest Mog Skrevet 19. august 2012 #7 Skrevet 19. august 2012 Tror nok jeg skal vente til å kjøpe iphone 5 noen som vet når den kommer ut? Mener å huske at ryktet tilsier den 21. oktober siden Apple skal holde en pressekonferanse den 12. oktober.
Nora90 Skrevet 20. august 2012 #8 Skrevet 20. august 2012 Hvis de bildene som er ute av iPhone nå er sanne, så er det en dødsstygg telefon, men samtidig mer praktisk. Se bildene her. Denne vil også ha en annerledes ladeplugg, slik at eldre iPhone-tilbehør ikke kan brukes lenger. 4s blir nok billigere, men samtidig lett for å knuse, og ganske utdatert. Denne bruker den gamle ladepluggen, så kanskje man kan kjøpe gammelt iPhone tilbehør billig. Likevel vil jeg anbefale deg å se på Samsung Galaxy S3. som er en veldig god telefon, og som er billigere enn 4s. Kjæresten var en iPhone-type som aldri skulle ha noe annet enn iPhone. Så måtte han ha ny telefon, og jeg klarte å overbevise han om at han skulle velge S2 (iPhone hadde så lang bindingstid). Nå skal han aldri gå tilbake til iPhone. Mange mener at iPhone er enklere og bedre. Sannheten er at de har ikke bedre spesifikasjoner, og de er ikke enklere. Android virker bare mer overveldende fordi man kan gjøre så mye og tilpasse så mye. Med mindre du er en dame på 60+, så ser jeg ingen grunn til at du ikke skal klare en Android-telefon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå