Minerali Skrevet 16. august 2012 #1 Skrevet 16. august 2012 Hei, Tenkte å grille hamburgere i dag, men er grill-noob, så lurer litt på hvordan jeg får best resultat. Skal lage egne burgere av karbonadedeig, men lurer på om jeg behøver noe grillsaus/olje eller noe på når jeg griller? Skal bruke engangsgrill.
Gjest Drue Skrevet 17. august 2012 #2 Skrevet 17. august 2012 Karbonadedeig er ikke spesielt godt til burger. Er det av diettmessige grunner? Det er jo kun 5-6% fett i det, noe som gir et ganske tørt resultat. Men greit nok: Du trenger ikke grillsaus til, men ha med noe du kan snu burgerne med
Gjest GetOverIt Skrevet 17. august 2012 #3 Skrevet 17. august 2012 Pensle de godt med olje, ellers vil de henge ganske så godt fast i en engangsgrill.
Minerali Skrevet 17. august 2012 Forfatter #4 Skrevet 17. august 2012 (endret) Bruker karbonadedeig pga. kolesterol. Bruker alltid det i burgere De ble faktisk ikke tørre heller, de ble kjempegode! Blandet i en halv løk, litt chilli + salt og pepper. Brukte hverken olje eller grillsaus. Endret 19. mai 2015 av Minerali
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå