Gå til innhold

HDMI-kabel mellom TV og DVD-spiller

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte ny tv og fikk anbefalt å bruke HDMI-kabel i stedet for scart ved bruk av DVD-spiller. Ser nå at jeg har fått feil kabel? Når jeg skal koble DVD-spiller og TV, så må begge enheter ha samme kobling, mens kabelen har to ulike koblinger. Finnes det ulike HMDI-kabler, eller må jeg kjøpe noe mer i tillegg?

Anonym poster: b96eb2b2ed22c2de62c02ecb9a3ba15d

Videoannonse
Annonse
Gjest Høymann
Skrevet

Det finnes ulike HDMI kabler ja, men du skal nok ha denne typen.

Skrevet

Høres ut som du har fått tak i en skjøtekabel.

Du trenger en slik en:

HDMI-Cable-Connector.jpg

Skrevet

Høres ut som du har fått tak i en skjøtekabel.

Du trenger en slik en:

HDMI-Cable-Connector.jpg

Ja, det stemmer. Det er en slik jeg trenger. Hm...da er det å håpe på at jeg får byttet kabelen...er noen uker siden jeg kjøpte den.

Gjest gjest17
Skrevet

Ja, det stemmer. Det er en slik jeg trenger. Hm...da er det å håpe på at jeg får byttet kabelen...er noen uker siden jeg kjøpte den.

Om det var butikken som "anbefalte" deg den kabelen og det viser seg at det var feil tror jeg ikke de har noe som helst problem med å ta den tilbake. Har du kvittering og emballasje? :-)

Skrevet

Om det var butikken som "anbefalte" deg den kabelen og det viser seg at det var feil tror jeg ikke de har noe som helst problem med å ta den tilbake. Har du kvittering og emballasje? :-)

Det stemmer. Vedkommende i kassen sa at det var denne typen jeg skulle ha. Har både emballasje og kvittering, og ser på den at det er åpent kjøp i 30 dager, så da ordner det seg nok :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...