AnonymBruker Skrevet 16. august 2012 #1 Skrevet 16. august 2012 Jeg begynner nå på mitt andre år av en bachelor (pedagogikk), og har begynt å tenke på fremtiden. Hvilke jobbmuligheter jeg har, hva jeg ønsker å jobbe med etc. Derfor har jeg nå lyst på en deltidsjobb som er rettet litt mot dette -slik at jeg kan få erfaring og samtidig finne ut om det er noe for meg. Tenker ikke barnehage eller skole (her har jeg erfaring fra begge steder), men mer rettet mot institusjoner, boliger, krisesentre etc. MEN, jeg er usikker på hvordan jeg kan bli ansatt i en slik jobb. Er det noen her som kan hjelpe meg litt med dette? Kanskje nettopp du har erfaring fra denne type jobb? ALLE tips og råd mottas med stor takk :-D Bor i Oslo. Anonym poster: 49159762c962ffbdc1d18989e884d644 Anonym poster: d3e30c69213a5881abaffb9a68317a3d
AnonymBruker Skrevet 16. august 2012 #2 Skrevet 16. august 2012 jobber selv innen psykiatrien, som assistent når jeg studerte bachelor og som miljøterapeut nå når jeg studerer til master (i pedagogikk ja ) Jeg søkte på en utlyst helgestilling og så rullet ballen videre liksom... Jeg ville kontaktet aktuelle steder og spurt om de trenger ringevikarer, om du ikke finner utlyste stillinger du har lyst å søke på. Barnevernet kan jo også være aktuelt (særlig institusjoner)? (f.eks www.bufetat.no) Anonym poster: ebdb8828edcda66f4961af091a9b2674
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå