AnonymBruker Skrevet 16. august 2012 #1 Del Skrevet 16. august 2012 Jeg har totalhofteprotese og slitter me ekstrem store smerter spesielt når jeg står hele dagen på jobb,nå har jeg søkt aap ,men har fått plass på studie for å ta videreutdanning..en jobb som er kanskje både sittende og stå slik at jeg ikke sitter for lenge eller står for lenge..da det ikker bra for hofta mi. så spm mitt er kan jeg få AAP eller ufør mens jeg går på skolen?skal ta opp 4 fag nå for å se om jeg klarer å gå på skolen fysisk .. hvis ikke avslutter jeg studien men må bare prøve meg .. så kan jeg få de stønadene mens jeg studerer?noen som vet om det? Anonym poster: 2f9ac81c9ba55eb17b658cb71c0e992b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SebraPiken Skrevet 16. august 2012 #2 Del Skrevet 16. august 2012 Jeg har AAP og studerer, men det er vist en grense at NAV ikke dekker studiene når man er under 26 år, men det er jo noen unntak (jeg har det unntaket foreløpig). Men jeg vil tro at du kan fylle de "kravene" de har. Du finner litt her Det går jo an å høre med dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå