Gjest miah Skrevet 16. august 2012 #1 Skrevet 16. august 2012 Min søster har en jente på 2 år og flyttet inn i leid leilighet i juli. Hun fikk litt feriepenger som hun skulle bruke på depositum. Huseier har vært i thailand i snart en måned og har derfor ikke vært så ivrig med og få depositumet innkrevd. min søster har i mellomtiden hatt store utgifter til tannlege og måtte derfor låne litt fra depositumskontoen. Hun sliter nå med og få betalt tilbake til depositumspengene. Er det noen som vet om det er mulighet for og få litt hjelp av nav til og betale depositumet? jeg vet det går og få garanti,men det vil ikke huseier ha. Jeg vet også at noen har fått lån til depositum av nav,men disse er utlandske og fikk det på grunnlag av at de ikke hadde familie og støtte seg til osv. så er det noe hjelp og få til henne også? altså et lån hos nav? hun er jo flyttet inn og alt, så om ikke huseier får depositum må hun da altså flytte hjem til meg og begynne på nytt! håper på noen ikkedømmende svar.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2012 #2 Skrevet 16. august 2012 Hun kan jo ta opp depositumslån i banken sin. Anonym poster: aada16bcfd2bea64187a56569b5eee96 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2012 #3 Skrevet 16. august 2012 Når du skriver at hun lånte fra depositumskontoen, mener du da hennes private konto hvor hun har satt inn penger som hun senere skal bruke til å sette inn på en ordentlig depositumskonto? Må bare spørre, for det er en del som ikke er helt klar over reglene som omhandler depositum. Anonym poster: 70aba82a5c2a13bf73c8e6ac6285492d
Sol79 Skrevet 16. august 2012 #4 Skrevet 16. august 2012 Hun kan sikkert gå depositumslån i banken sin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå