Gjest PiaMia Skrevet 16. august 2012 #1 Skrevet 16. august 2012 Nå begynner jeg å se et mønster i dette, og jeg er lei. Jeg burde egentlig skjønt dette for en evighet siden. Saken er at samboer klarer/orker ikke å ha sex med meg uten at jeg stæsjer meg opp, les kler meg i noe som tenner han. Han har verdens vanligste fetisj; høyhælte sko og sexy undertøy, da strømper inkludert. Jeg gjør dette ofte, og velvillig da jeg ser dette gleder han. Han er ikke vond å be, så noe av dere ser vel ikke problemet muligens. Han er seksuell av seg, liker berøring og hinter om sex i hverdagen. Men når kvelden kommer, barna har sovnet og jeg ikke dresser meg opp for han men legger meg bare med truse tar det ikke mange minutter før jeg hører snorkingen hans. Hvis han er borte med jobben en uke, kommer hjem og har sagt på telefon hver dag hele uken at han gleder seg til å komme hjem og ha sex... men hva skjer. Jo, om jeg ikke stæsjer meg opp så blir det ikke sex. Han legger seg alltid inntil meg, holder rundt meg, men han blir ikke hard... Hadde jeg hatt på meg strømper og høye hæler hadde det blitt sex før jeg hadde sagt A. Det har vært sånn i mange år, mer eller mindre. Det er ihvertfall få ganger vi har sex uten at jeg trenger å stæsje meg opp. Jeg har tatt det opp med han, men han ser ikke dette selv, eller han vil ikke innrømme det. Det var en kveld jeg tok initiativ til sex, men han avviste meg. Da var det over en uke siden sist. Jeg stilte han spørsmål om han ikke vil ha sex med meg når jeg er naken, men han svarte bare at han var trøtt og orket ikke. Føler meg ikke så attraktiv, jeg føler at jeg må ha på meg et kostyme for at han skal bli tent på meg. Føler ikke at han tenner på MEG. Dette ser jeg når vi har sex, han stirrer veldig på pupper og bein, spesielt beina mine og skoene. Han ser ikke på meg, hvis dere skjønner.... Jeg er normalt slank og det er ikke noe galt med meg som skulle tilsi at jeg er turn-off for å si det sånn. Er dette et problem, eller er det jeg som er for overfølsom?
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2012 #2 Skrevet 16. august 2012 Han tenner med andre ord bare på stasjet og ikke på deg. Det er et problem. Du må snakke med ham. Jeg hadde ikke gidda å holde på slik.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2012 #3 Skrevet 16. august 2012 En kveld tok du initiativ? Prøv litt mer, det er jo godt mulig han ser på sexy undertøy som en åpen invitasjon uten sjangse for avslag. Holder han rundt deg så begynn å berør han for å sjekke reaksjonen. Fortsetter han å si nei bare fordi du har på deg ei bomullstruse og ikke kan se beina dine så er det et stort problem du må snakke med han om. Høres nesten ut som han blir kontrollert av fetisher. Anonym poster: 3f44ea2cfcc468341e1765d4b3f75009 9
mac84 Skrevet 16. august 2012 #4 Skrevet 16. august 2012 Jeg synes det høres ut som du har et problem med dette og da er det et problem. Man vil jo gjerne at kjæresten skal bli tent av en selv, ikke "kostymet" man har på seg. Jeg hadde nok sliti med dette, følelsen av at jeg ikke er bra nok hvis ikke jeg kler meg riktig...og kjenner jeg meg selv rett ville da det kjæresten liker bli et direkte turn-off for meg. For din del håper jeg ikke det skjer eller er i ferd med å skje for deg, men bare det at du går og tenker på dette tyder jo på at det faktisk har blitt et problem. Eneste løsning, slik jeg ser det, er at dere snakker om det. 4
Gjest PiaMia Skrevet 16. august 2012 #5 Skrevet 16. august 2012 Vi har snakket om det, med det mener jeg at han syns ikke det er noe å snakke om. Han sier at dette ikke stemmer, at han tenner på meg likegodt uten alt stæsjet, men han viser det ikke i handling. Et kjent scenario er at vi legger oss (uten stæsj) han holder rundt meg, vi småprater. Jeg begynner å ta initiativ, tar på han på et bestemt område... hvis jeg blir ivrig og direkte blir han hard. Så; enten vil han plutselig sove, eller rett og slett sovner. Eller, så spør han om jeg kan ta på meg strømper, undertøy og høye hæler. Gjør jeg det, spretter han opp som en supermann og vi har vill og heftig sex. Gjør jeg det ikke (sjelden), vil han heller sove... PiaMia (TS)
Gjest NozMonster Skrevet 16. august 2012 #6 Skrevet 16. august 2012 jeg synes så absolutt ikke at du er overfølsom i dette tilfelle nei TS! om dere har prata om det, men han nekter for det- han prøver tydeligvis ikke å sette seg inn i hvordan du føler det og ihvertfall ikke er villig til å gjøre noe med det, så hadde jeg ikke klart å fortsette ihvertfall.. du får tenke deg litt om hva han gjør med deg og selvtilliten og selvfølelsen din.. krenker han deg mer enn han bygger den opp, så må du kanskje revurdere hele forholdet deres? Sex er trossalt en viktig brikke i forhold, og funker ikke sexlivet, så er det ofte at mange andre brikker i forholdet også blir mer og mer skvalt.. 4
Gjest PiaMia Skrevet 16. august 2012 #7 Skrevet 16. august 2012 jeg synes så absolutt ikke at du er overfølsom i dette tilfelle nei TS! om dere har prata om det, men han nekter for det- han prøver tydeligvis ikke å sette seg inn i hvordan du føler det og ihvertfall ikke er villig til å gjøre noe med det, så hadde jeg ikke klart å fortsette ihvertfall.. du får tenke deg litt om hva han gjør med deg og selvtilliten og selvfølelsen din.. krenker han deg mer enn han bygger den opp, så må du kanskje revurdere hele forholdet deres? Sex er trossalt en viktig brikke i forhold, og funker ikke sexlivet, så er det ofte at mange andre brikker i forholdet også blir mer og mer skvalt.. Jeg er veldig enig med deg. Nå er det over en uke siden sist, og jeg har bestemt meg for å se hvor lenge det her kan gå. Jeg kommer til å prøve å ta initiativ igjen, men uten noe stæsjing. Det går utover meg selv også, jeg ser den, men da får jeg virkelig sett... PiaMia (TS)
Gjest PiaMia Skrevet 16. august 2012 #8 Skrevet 16. august 2012 jeg synes så absolutt ikke at du er overfølsom i dette tilfelle nei TS! om dere har prata om det, men han nekter for det- han prøver tydeligvis ikke å sette seg inn i hvordan du føler det og ihvertfall ikke er villig til å gjøre noe med det, så hadde jeg ikke klart å fortsette ihvertfall.. du får tenke deg litt om hva han gjør med deg og selvtilliten og selvfølelsen din.. krenker han deg mer enn han bygger den opp, så må du kanskje revurdere hele forholdet deres? Sex er trossalt en viktig brikke i forhold, og funker ikke sexlivet, så er det ofte at mange andre brikker i forholdet også blir mer og mer skvalt.. Jeg er veldig enig med deg. Nå er det over en uke siden sist, og jeg har bestemt meg for å se hvor lenge det her kan gå. Jeg kommer til å prøve å ta initiativ igjen, men uten noe stæsjing. Det går utover meg selv også, jeg ser den, men da får jeg virkelig sett... PiaMia (TS)
Gjest NozMonster Skrevet 16. august 2012 #9 Skrevet 16. august 2012 Jeg er veldig enig med deg. Nå er det over en uke siden sist, og jeg har bestemt meg for å se hvor lenge det her kan gå. Jeg kommer til å prøve å ta initiativ igjen, men uten noe stæsjing. Det går utover meg selv også, jeg ser den, men da får jeg virkelig sett... PiaMia (TS) synes det er lurt jeg ts.... prøve deg på han, og vente med å se hvor lenge det blir til han spørr om du ikke kan stæsje deg opp først... da innrømmer han jo hele greia selv! 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2012 #10 Skrevet 16. august 2012 det er et dårlig tegn ja, her er det full rulle selv om jeg har på meg utvaska gamle t-skjorter og pysjbukser. Var tidligere i et forhold hvor han var kresen på hva jeg hadde på meg, ble lei av det. Det er viktig for en kvinne at hun føler at mannen(og omvendt) tenner på henne uten fullt kostymeparty og all mulig annen slags tilrettelegging Anonym poster: 3a88fb56165acf459aaceb9d8c67c776 5
Gjest gjest- silje Skrevet 16. august 2012 #11 Skrevet 16. august 2012 Du får slutte med stæsjet helt da. Uansett om han bryter mønsteret sitt fordi det har gått så lang tid, så får du allikevel holde deg unna alt dillet. Kanskje han etterhvert opplever at han ikke har behov for alt dillet og ser at sexen er like bra uten? Ellers må jeg si at jeg hadde blitt sliten av å ta initiativ på den måten, det må jo være enormt slitsomt, og ikke minst gjøre noe med ditt eget selvbilde?? Og at han avviser deg når han har blitt hard? Kun fordi fikseringen på undertøy er så stort? Nei vet du hva altså! Han burde komme ned på jorda!
Solsenga Skrevet 16. august 2012 #12 Skrevet 16. august 2012 Dette hørtes skremmende kjent ut! Var sammen med en som tente på tannlege/sykepleier. Og da snakker vi ikke sexy kort kjole, men baggy klær som dekker alt, hansker, til og med munnbind. Wtf?! Til og med hvis vi var i gang spurte han om ikke jeg kunne ta på meg. Ble lei meg og mistet all lyst. Snakk med han eller finn deg en som tenner på DEG! Lykke til 4
Gjest Katten. Skrevet 16. august 2012 #13 Skrevet 16. august 2012 Uff, det er virkelig kjipt når ens fetish tar slik overhånd. Det største problemet er dog at samboeren din ikke er villig til å se selve problemet. Hadde han gjort det, kunne dere jobbet med det og endret tenningsmønsteret til å funke uten alt utstyret i tillegg. 5
lisalille Skrevet 16. august 2012 #14 Skrevet 16. august 2012 Nå begynner jeg å se et mønster i dette, og jeg er lei. Jeg burde egentlig skjønt dette for en evighet siden. Saken er at samboer klarer/orker ikke å ha sex med meg uten at jeg stæsjer meg opp, les kler meg i noe som tenner han. Han har verdens vanligste fetisj; høyhælte sko og sexy undertøy, da strømper inkludert. Jeg gjør dette ofte, og velvillig da jeg ser dette gleder han. Han er ikke vond å be, så noe av dere ser vel ikke problemet muligens. Han er seksuell av seg, liker berøring og hinter om sex i hverdagen. Men når kvelden kommer, barna har sovnet og jeg ikke dresser meg opp for han men legger meg bare med truse tar det ikke mange minutter før jeg hører snorkingen hans. Hvis han er borte med jobben en uke, kommer hjem og har sagt på telefon hver dag hele uken at han gleder seg til å komme hjem og ha sex... men hva skjer. Jo, om jeg ikke stæsjer meg opp så blir det ikke sex. Han legger seg alltid inntil meg, holder rundt meg, men han blir ikke hard... Hadde jeg hatt på meg strømper og høye hæler hadde det blitt sex før jeg hadde sagt A. Det har vært sånn i mange år, mer eller mindre. Det er ihvertfall få ganger vi har sex uten at jeg trenger å stæsje meg opp. Jeg har tatt det opp med han, men han ser ikke dette selv, eller han vil ikke innrømme det. Det var en kveld jeg tok initiativ til sex, men han avviste meg. Da var det over en uke siden sist. Jeg stilte han spørsmål om han ikke vil ha sex med meg når jeg er naken, men han svarte bare at han var trøtt og orket ikke. Føler meg ikke så attraktiv, jeg føler at jeg må ha på meg et kostyme for at han skal bli tent på meg. Føler ikke at han tenner på MEG. Dette ser jeg når vi har sex, han stirrer veldig på pupper og bein, spesielt beina mine og skoene. Han ser ikke på meg, hvis dere skjønner.... Jeg er normalt slank og det er ikke noe galt med meg som skulle tilsi at jeg er turn-off for å si det sånn. Er dette et problem, eller er det jeg som er for overfølsom? Høres ut som om han har et problem. Synes du kan be han om å stæsje seg opp for deg. Silketruse og olje, eller at han setter på seg matros-klær. Du kan jo begynne med å spørre om hva han kunne tenke seg av klær. 5
twang Skrevet 16. august 2012 #15 Skrevet 16. august 2012 La hendene dine vandre jenta mi, gutter liker å bli stryket opp over låret og rundt lysken, lek med kukken hans og forsiktig med ballene, da får han bennern fort, og da blir det pulings. 1
twang Skrevet 16. august 2012 #16 Skrevet 16. august 2012 la meg male et scenario. La oss si at dere skal legge dere, og plutselig vil du kose litt. Men hendene dine stryker han opp over låret og forsiktig kiler ballene og kukken, når kukken begynner å bli småstiv så kan du holde kukken med et fast tak og si, "å ja, ser ut til at junior vil leke litt" Og da sniker du hånda di inni boksern og kjenner på god sakene, bit han litt i øret eller noe han liker for jeg garanterer deg at han blir kåt da. Hvis dette ikke fungerer. ja da må du ta en prat. 2
Gjest BM2 Skrevet 16. august 2012 #17 Skrevet 16. august 2012 Er dette et problem, eller er det jeg som er for overfølsom? Det kan nesten bare du svare på. MEn om jeg hadde vært nødt å ha på meg en skinnlue for å oppleve at noen tente på meg så hadde selvfølelsen min, og dermed lysten min, gått ned i minusområdet på skalaen. 3
AnonymBruker Skrevet 16. august 2012 #18 Skrevet 16. august 2012 Vi har snakket om det, med det mener jeg at han syns ikke det er noe å snakke om. Han sier at dette ikke stemmer, at han tenner på meg likegodt uten alt stæsjet, men han viser det ikke i handling. Et kjent scenario er at vi legger oss (uten stæsj) han holder rundt meg, vi småprater. Jeg begynner å ta initiativ, tar på han på et bestemt område... hvis jeg blir ivrig og direkte blir han hard. Så; enten vil han plutselig sove, eller rett og slett sovner. Eller, så spør han om jeg kan ta på meg strømper, undertøy og høye hæler. Gjør jeg det, spretter han opp som en supermann og vi har vill og heftig sex. Gjør jeg det ikke (sjelden), vil han heller sove... PiaMia (TS) La hendene dine vandre jenta mi, gutter liker å bli stryket opp over låret og rundt lysken, lek med kukken hans og forsiktig med ballene, da får han bennern fort, og da blir det pulings. Det er lurt å lese tråden før man svarer. Anonym poster: 61ae2a923c0b9a878cb77005c1e3553e 15
Gjest Boxer Skrevet 16. august 2012 #19 Skrevet 16. august 2012 Kanskje dette er resultatet av at kvinner (særlig norske) for det meste dasser rundt i joggis og slaskete kosedresser hele tida, bortsett fra på jobb, om de jobber i kontormiljø der det er kleskode. Hadde kvinnfolk brukt skjørt, kjoler og litt raffinert undertøy i større grad til hverdags også i heimen, er jeg sikker på at dette "kravet" om å dresse seg opp i forkant av sex ville blitt mindre. Jeg kan love deg TS at det er mange mannfolk rundt i de tusen hjem som gjerne hadde foretrukket kona/kjæresten i spennende undertøy i stedet for den slitte grå joggebuksa. Men de fleste holder kjeft fordi de vet at det smeller om det ymtes litt om dette ønsket, da det stort sett er hva som er komfortabelt og praktisk som gjelder hos damene. Mens arbeidskollegaer og alle andre utenfor hjemmet i stedet får gleden av å se dama pent og feminint oppdressa. Gubben din har tydeligvis noe over gjennomsnittet fetisj for dette, det er nokså åpenbart. Men har du prøvd å i stedet for å stæsje deg opp rett i forkant av sex, heller bruke sånt undertøy litt uten at han vet om det? Liksom prøve å gjøre det mer som en naturlig del av bekledningen? I så fall tror jeg han får et mer avslappet forhold til dette, og ikke trenger å stresse med det til stadighet. Det blir noe i retning av å normalisere det som kanskje til nå har føltes som en litt krampaktig konkret ingrediens rundt sexen, og etterhvert vil han også tenne uten at du har på deg dette, med vissheten om at du har et mer avslappa forhold til å bruke dette, i bakhodet. Det er i grunn synd at damer/jenter vrenger av seg penere klær så snart de er innafor døra hjemme, og slenger på seg slaskete uformelige søplesekker overfor samboer/ektefelle. Jeg synes absolutt man skal pynte seg for hverandre, både mann og kvinne, selv om det bare er hjemme. I hvertfall i helgene... Du kan jo prøve å inngå en avtale med karen din om at du gjerne tilfredsstiller hans fetisj, men helst ikke hver dag, kanskje heller i helga. Alt med måte, også i dette tilfellet.
Gjest Purple Haze Skrevet 16. august 2012 #20 Skrevet 16. august 2012 Her har fetsijen tatt overhånd, og det er bare trist. Jeg var selv i forhold med en mann som hadde en fetisj, og når sexen kun dreier seg om det, blir det lite allright å være den andre parten. Man føler man kunne vært hvem som helst, bare fetisjen er til stede, spiller det liksom ingen rolle. Når han i tillegg er lite villig til å ta en skikkelig prat om det, tyder det på at du har truffet et ømt punkt hos han. Han forstår at du ikke synes dette er topp, men vet nok ikke helt hvordan han skal endre på dette. Hva med en time hos en sexolog? 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå