Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Dolphina
Skrevet

Når kommer dette???

*venter i spenning*

Videoannonse
Annonse
Gjest Zalomine
Skrevet

Hvor har du den datoen fra?

Alle plasser jeg har lest er det jo stor usikekrhet om når det kommer, men det er flyttet fra "våren 2004" til "antakelig siste halvdel av 2004", men den datoen der har jeg aldri sett noe sted. Så, av ren nysgjerrighet... hvor ahr du sett den? :-)

Skrevet
Hvor har du den datoen fra?

Alle plasser jeg har lest er det jo stor usikekrhet om når det kommer, men det er flyttet fra "våren 2004" til "antakelig siste halvdel av 2004", men den datoen der har jeg aldri sett noe sted. Så, av ren nysgjerrighet... hvor ahr du sett den? :-)

Jeg bestiller spillene fra Amazon og i følge dem kommer spillet 8 oktober.

Gjest Zalomine
Skrevet

Ok. Har de holdt på den datoen lenge, eller?

For før jul het det jo at Sims 2 skulle komme i februar/mars, så ble det utsatt til "første kvartal", som nå har blitt "siste halvdel" i opplysninger fra maxis....

Men... uansett... min pc takler jo ikke det spillet.... jeg bare drømmer om det jeg...

Skrevet
Ok. Har de holdt på den datoen lenge, eller?

For før jul het det jo at Sims 2 skulle komme i februar/mars, så ble det utsatt til "første kvartal", som nå har blitt "siste halvdel" i opplysninger fra maxis....

Men... uansett... min pc takler jo ikke det spillet.... jeg bare drømmer om det jeg...

Det vet jeg ikke. I fjor høst husker jeg den skulle komme i påsken uten at de hadde en spesiell dato, men det er vel noen uker siden jeg så at det stod 8 oktober. Gleder meg! Og håper at maskinen min takler det, men bursdagen min er i juli så jeg har planer om å ønske meg en del nytt til maskinen slik at alt er klart til Sims 2 kommer. Er man hekta, så er man hekta. :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

*Holder meg for øyne og ører*

*Vil ikke se*

*SKAL ikke ha*

:grine:

Gjest Zalomine
Skrevet

Såååååå mye mer detaljert, såååååå mye mer "realistisk" og såååååååå mye mer spennende enn sims1. sånn at man får babyer I MAGEN, føder dem på sykehsu, oppdrar dem, de vokser og blir voksne. Man jobber, men det finnes helger. Babyene må skiftes på, læres å gå, og å snakke. Tenåringer skaper sikekrt de typsike tenåringsproblemene også... når man blir gammel... ja så dør man til slutt....

JEG VIL HA!

Men jeg må bare drømme...

Skrevet

The Sims 2 skulle egentlig komme ut i mars, men Electronic Arts har utsatt datoen til i høst, det er også snakk om at den ikke kommer ut før til neste år igjen :(

jeg gleder meg sååååååånn

Gjest Zalomine
Skrevet

Utsetter de det i lengden er det jo til og med mulig at jeg får ny pc innen den tid, så sånnsett ikke så dumt for meg... som ikke kan spille det om det kommer nå i mars eller sånn sett til høsten heller antakeligvis...

Men egentlig så ville det være dumt da, om spillet blir så sent...

Skrevet
The Sims 2 skulle egentlig komme ut i mars, men Electronic Arts har utsatt datoen til i høst, det er også snakk om at den ikke kommer ut før til neste år igjen  :(  

jeg gleder meg sååååååånn

Ganske kjipt hvis de utsetter det igjen. :veldigsur: I fjor skulle de jo gi ut et nytt spill som jeg ikke helt husker hva het, men det skulle vært en blanding av Sim City og The Sims, og jeg gledet meg. Og det ble utsatt og utsatt og til slutt ble det bestemt at det ikke skulle gis ut i det hele tatt. :roll: Men kanskje Sims 2 er en variant av denne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...