Gå til innhold

Hva syntes dere jenter om kropps hår hoss gutter/Menn

Anbefalte innlegg

Jeg er en 19 år gammel gutt og er nysgjerrig på hva dere jenter faktisk liker.

Har hår på brystet, magen, under armer, pubes, på stumpen.

Føler at jeg burde fjerne hårene jeg har på stumpen og kanskje litt på magen.

Men tenker ikke og barbere elns tenker og vokse.

Sleng med alder og om dere er i et forhold. Så vet jeg målgruppen dere er i.

Takk

Prantus

Fortsetter under...

Så lenge du ikke ser ut som en bjørn, kan du gjerne ha hår for min del..

Mener det er lite mandig uten noe hår jeg, hår er (Y)

Jeg selv foretrekker å vokse/ barbere meg , og vil ikke ha mer hår en nødvendig,,

hva andre har bryr jeg meg ikke om..

Er singel jeg da ..

• Liker 1

Litt hår på en mann er da bare fint, det er jo flott og maskulint. Derimot må det nevnes at mine preferanser i denne sammenhengen er at håret "der nede" skal være fint og velstelt. Vill jungel liker jeg overhode ikke, og tar gjerne saken "i egne hender" dersom jeg skulle bli utsatt for dette hos en mann.

• Liker 4

Annonse

Hår på brystet er nam, så lenge det ikke er i store mengder. På skuldre og rygg - nei takk !! :-(

32 år og gift.... Når det er sagt, så fjerner mange av oss damer hår på legger, lår, mus og armer.... Blir litt areal det også etterhvert ;-)

Tidlig i tjueårene og i forhold.

Mannfolk skal ha hår på kroppen, er nå min mening da. I allefall mer hår på kroppen enn meg.

Hår på brystet, armene, stumpen, magen, rundt kjønnet, og ellers på kroppen. No problem, så lenge det ikke er snakk om vegg til vegg teppe. Skulle mannfolket begynne å gro hår på ryggen og skuldrene så er det ikke værre enn å ta frem voksen.

• Liker 1

Annonse

Jente 20 år.

Liker IKKE hår på ryggen.

Veiviser er sexy! Fint om man stusser litt nedentil i hvert fall, eller tar alt. Liker ikke at det er fullstendig jungel der nede. Hår på armer, bein og under armene må du ha for at jeg skal synes du er litt mann. Hår på rumpa bryr jeg meg ingenting om. Litt hår på brystet er greit, men ikke for mye.

Liker generelt ikke menn som er helt tildekket av hår og ser ut som ett eller annet dyr med pels. Men in the end, så teller det ikke så mye når du er med en du virkelig liker da.

Anonym poster: 0406ddda9728236d2d47ae7774a1b750

Annonse

Jeg er 22 år og kvinne,

Jeg er ingen superfan av hår, det kan godt være litt hår på brystet, magen og bena, men da snakker vi ikke pels.

For min del er det i hvertfall turn off om han tar av seg klærne og har omtrent

heldekkende pels, ikke så mye estetisk, men følelsen av voldsomt mye hår mot min egen hudliker jeg ikke noe særlig.. Men det er bare meg

Jeg har ikke noe imot litt hår, det er jo helt naturlig. Men blir det for mye, ja da er det for mye :P Noen har veldig mye vekst overalt, også ryggen. Det er jeg ikke så glad i. Personlig liker jeg det aller best helt bart. Glatt bryst er fint. :)

Men jeg forventer ikke at menn skal barbere seg overalt heller. Litt stussing er dog bra på visse områder. Jeg liker skjegg også veldig godt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...