Gå til innhold

Ville det vært fullstendig idioti?

Anbefalte innlegg

Gjest Candy Pie
Skrevet

Kort sagt, er det idiotisk av meg å kjøpe en parykk, om jeg finner en som er ekte og ikke så dyr (om jeg finner) For extension begynner å gå meg litt på nervene, men blir jo det eller parykk.

Bruker du parykk, uten god grunn? Eller kjenner du noen? Hvor kjøper du din (nettbutikk?) og er det i det hele tatt mulig å finne noen som ikke koster maange tusen? Har lett til, og finner enten veeldig dyre, eller noen som er alt for billige til å kunne være ekte, denne f.eks

http://www.lightinthebox.com/no/capless-lange-rette-svarte-100-menneskelig-haar-parykk-5-farger-aa-velge_p230645.html#have_reviews

(linken funker sikkert ikke)

Hva mener du? Please, sikkert noen som vil si noe slemt(?) men la være.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nei det er ikke idiotisk. Men du burde finne deg en parykk som ser ekte ut da :)

Sitat fjernet

Sophie-Ann, mod

Endret av Sophie-Ann
Gjest Candy Pie
Skrevet (endret)

On topic: Nei det er ikke idiotisk. Men du burde finne deg en parykk som ser ekte ut da :)

Takk for et litt mer seriøst svar. Hehe

Leter på ebay nå også...men stoler ikke på utenlandske nettbutikker osv...er så mye svindel ute og går...

Jeg kunne dratt til en seriøs forhandler, men siden jeg ikke har kreft eller noe sånt er jeg redd for å bli møtt av sånne som ab over her.

Dessuten, vil jeg tro at man kan spare masse på å kjøpe det på nettet. Men det må så klart være ekte hår, ja:)

Sitat fjernet,

Sophie-Ann, mod

Endret av Sophie-Ann
Skrevet

Takk for et litt mer seriøst svar. Hehe

Leter på ebay nå også...men stoler ikke på utenlandske nettbutikker osv...er så mye svindel ute og går...

Jeg kunne dratt til en seriøs forhandler, men siden jeg ikke har kreft eller noe sånt er jeg redd for å bli møtt av sånne som ab over her.

Dessuten, vil jeg tro at man kan spare masse på å kjøpe det på nettet. Men det må så klart være ekte hår, ja:)

Neida du vil nok ikke finne noen som AB her, og hvis de tenker sånne ting om deg, hva så? Det er ditt liv ikke deres, bare å heve seg over det. Og ja ville rådført meg med en frisør eller parykk ekspert eller noe sånt før jeg hadde kjøpt det. Ja du får sikkert mye billigere parykker over nett, men nå vet man dessverre ikke hva man kan forvente av parykker over nett :/ Og personlig ville jeg ha foretrukket å ha sett parykker når jeg skulle ha valgt ut en. Både for å se hvem som passer meg best, sitter best på hodet og ser mest naturlig ut :)

Men jeg er ingen parykk kjenner ;)

Skrevet

Nå blir jeg litt redd for at du kjenner meg? Spytt ut i såfall...

Ja, mulig jeg har et pr problemer her og der. Men selv så kan jeg fremdeles ikke forstå at parykk er så mye mer "galt" enn extension. Har aldri vært snakk om å barbere hodet. Skal bare legge parykken over mitt hodet, i steden for extension som jeg legger under håret:P

Jeg mener selvsagt ikke at det er noe galt i å bruke parykk. For all del, kjør på. Jeg tenker mer på at det kunne vært smart for deg å jobbe med selvbildet ditt. Slik at du kan synes at du er flott uten parykk :-)<br /><br /> Anonym poster: d3ba0917f751f1e29edf7c5410a6e23c

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet

Sophie-Ann, mod

Skrevet

jeg har to parykker, og de brukes til festligheter. De ser ekte ut, og jeg kan le av det når vi er på by'n.

Skrevet

Jeg bruker ofte parykker, de jeg har er ikke ekte, men har veldig god kvalitet og ser ekte ut (Med unntak av et bomkjøp jeg gjorde på ebay). Jeg kjøper her og her.

Gjest Candy Pie
Skrevet

Jeg bruker ofte parykker, de jeg har er ikke ekte, men har veldig god kvalitet og ser ekte ut (Med unntak av et bomkjøp jeg gjorde på ebay). Jeg kjøper herog her.

På den første linken var det mange kule! Bare synd jeg ikke har "sånn" stil lengre. Det lengste jeg kunne strekt meg nå, er svart hår. En stor del av meg savner det.

Men det var sånn syntetisk ?

Jeg har sett på denne f.eks på ebay http://viewitem.eim.ebay.no/12SILK-STRAIGHT-FULL-LACE-WIG-HUMAN-HAIR-FRINGE-1B/160757065956/item

Den er jo veldig "enkel" og vanlig. Men tror ikke det blir den uansett, vil ha midtskill. Uansett, godt mulig jeg har oversett noe, men jeg finner ikke ut hvor mye hår det er? Er redd for at jeg får et sikkelig tynt og rart plastikk ting...

Søren, jeg tror faktisk jeg skal samle på parykker. Haha. En til hver anledning. Mindre slitasje hvertfall, siden jeg retter og krøller håret hver dag:P

Skrevet

Ja, de linkene jeg la til er med syntetisk hår, men de ser og kjennes veldig ekte ut, har fått flere hyggelige kommentarer fra fremmede på at jeg har så fin hår når jeg bruker dem tongue.png

Jeg ville vært forsiktig med å bruke så mye penger på en parykk du ikke kan se, kjenne på og prøve før du kjøper den. Det finnes ingen butikker i nærheten av deg som selger parykker?

Gjest Candy Pie
Skrevet

Åja, sånt er sikkert koselig!:)

Det er sant!

Nei, ikke som jeg vet om. Skal prøve å lete litt mer, kanskje jeg finner en utenlandsk nettbutikk med parykker, da er det kanskje lettere å finne ut kvaliteten på håret i og med at det da er mange som har kjøpt der før meg.

Har sett noen norske nettbutikker også, men synes ikke de hadde greit utvalg. Det var for det meste helt kort hår, og det er jo akkurat det jeg ikke vil ha :P

Og når noen helt korte her i Norge koster flere tusen, tør jeg ikke tenke på hva en " lang og vakker" parykk koster.

Absolutt drømme håret mitt, det er sånn Miley Cyrus hadde før hu tok ut extensionet og klippet seg heelt kort :P

Gjest Candy Pie
Skrevet

Har forresten hørt fine ting om Anabelle's Wigs

Oioi...så mange fine!! :D Og enda har jeg bare sett noen av de. Takk for tipset!

• Liker 1
Gjest Candy Pie
Skrevet

Hmm...egentlig, så burde det gå greit fordi om ikke håret er ekte menneskehår? I og med at disse var ganske billige, kan jeg kjøpe flere. Og da f.eks krøller og rett, da slipper jeg å rette ut osv. Og, jeg kan ha en jeg bruker hjemme, og en ute liksom. At de som jeg bruker ute, ikke skal brukes så ofte og derfor holder lengre.

Er bare så usikker på om jeg skal ha rødt eller brunt...kan liksom ikke komme en dag med rødt og en annen dag med brunt? Hmm, men det finner jeg ut :)

Skrevet

Jeg fikk anbefalt rapunzelofsweden sine parykker da jeg knakk mye hår mens jeg bleiket det.. En jeg kjenner hadde samme problem og brukte parykk derfra og var storfornøyd.

Skrevet (endret)

Hmm...egentlig, så burde det gå greit fordi om ikke håret er ekte menneskehår? I og med at disse var ganske billige, kan jeg kjøpe flere. Og da f.eks krøller og rett, da slipper jeg å rette ut osv. Og, jeg kan ha en jeg bruker hjemme, og en ute liksom. At de som jeg bruker ute, ikke skal brukes så ofte og derfor holder lengre.

Er bare så usikker på om jeg skal ha rødt eller brunt...kan liksom ikke komme en dag med rødt og en annen dag med brunt? Hmm, men det finner jeg ut :)

Det er det jeg også gjør :) Bare husk at du ikke kan brukevarmeredskaper (rettetang, hårføner o.l.) på syntetiske parykker, da blir de ødelagt. og at det alltid er lurt å velge en med litt pannelugg, sidelugg funker fint, så hårfestet ikke ser kunstig ut, hvis du ikke skal ha lugg bør du bruke en såkalt "lace front wig", aner ikke hva det heter på norsk, så det skal se naturlig ut. Lykke til!

edit: leif

Endret av Stueloff
Gjest Candy Pie
Skrevet

Jeg kjøper både rett og krøller, så det blir ikke noe problem :)

Skal sjekke ut de fra rapunzel of sweden også, har hatt ekte menneskehår i extension i fra de før, og det håret var i allefall fint.

Eneste jeg fortsatt er skeptisk til er at det ikke er ekte, men bare jeg tar godt vare på det så burde det gå. Jeg kan bestille uekte først, så hvis jeg finner ut at parykk er bedre enn extension, så får jeg heller invistere i en ordentlig en dag :)

• 2 måneder senere...
Skrevet (endret)

.

Endret av magique

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...