Mrs T Skrevet 15. august 2012 #1 Skrevet 15. august 2012 Hei, Er det noen som har erfaring med IVF og Bikram Yoga? Jeg er 30 år gammel og har praktisert Bikram yoga i ca 1,5 år. For noen uker siden startet jeg hormonstimulering, og fikk en svært uventet kraftig reaksjon på Elonva. Det resulterte i at det ble altfor mange follikler slik at vi måtte avbryte behandlingen. Jeg kom til å tenke på at gjerne det unne være noen sammenheng, men det ser ut til at det er svært lite som er dokumentert. Er det noen som har erfaring med Bikram yoga sammen med IVF som ønsker å dele det med meg? På forhånd takk :-)
Athene Skrevet 16. august 2012 #2 Skrevet 16. august 2012 Jeg har ikke erfaring med Bikram Yoga, men mye IVF erfaring. Det er neppe noen sammenheng. Det er lite/ingenting man kan gjøre selv for å øke antall follikler. Her har man bare en situasjon der du er lett å stimulere, og legen har satt dosen litt for høyt. Det skjer med veldig mange på første forsøk. Så du må ikke begynne å tenke på hva du selv kunne gjort annerledes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå