Gå til innhold

Jeg vet jeg blir såret til slutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke hatt så stor suksess med kvinner jeg har møtt, men er ikke blitt noen kvinnehater av den grunn dere lukter alt for godt til at jeg noen gang kan det :)

Men nå er det kommet ei ny kvinne i livet mitt, vi er ikke kjærester men hun sier med kanske klare ord at hun liker meg, dette er ei kvinne som er både pen og smart og ikke den type dame som vanligvis går for meg, ot of my league med andre ord.

Jeg vet at det vil ende med knust hjerte som det alltid har, men jeg vil alikevel ikke stoppe det da det å ha en kvinne som dette ringe og sende meldinger til deg hele tiden føles for godt.

Jeg ser meg selv som en mann som ikke har spist noe på lang tid og blir presentert et festmåltid, selv om jeg vet at i morgen vil jeg gå sulten igjen.

Hva tenker dere, skal jeg bare slutte av før det er for sent eller bare nyte det så lenge det varer?

Anonym poster: fef808953ee2f1a083af35d01e6898c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Go for it! Det er ikke sikkert at du ender opp med et knust hjerte :tommelopp:

Skrevet

Den som intet våger, intet vinner:) Trodde min kjæreste også var "out of my league," vi har nå vært sammen i snart 3 år^^,

• Liker 2
Skrevet

Kjør på! Det er ikke sikkert du blir såret heller, kanskje dette er ditt livs kjærlighet? :)

Gjest Tinkerbell
Skrevet

Om du vrir deg unna, så vil du nok angre.

Vi alle er redde for å bli såret, men av og til så er en bra mann, i ditt tilfelle en bra kvinne verdt å risikere at det kan skje. Om du slutter å ha kontakt med henne nå så vet du jo aldri hvordan det ville ha endt. Det beste du kan gjøre for din egen del er å ikke droppe å ha kontakt med dine egene venner, ikke baser livet ditt på en kvinne. De som dropper venner, trening og andre sosiale ting de har pleid å være med på, er de så blir mest såret når ting går alt. For plutselig så sitter de igjen helt alene.

nyt det :)

Skrevet

Jeg har ikke hatt så stor suksess med kvinner jeg har møtt, men er ikke blitt noen kvinnehater av den grunn dere lukter alt for godt til at jeg noen gang kan det :)

Men nå er det kommet ei ny kvinne i livet mitt, vi er ikke kjærester men hun sier med kanske klare ord at hun liker meg, dette er ei kvinne som er både pen og smart og ikke den type dame som vanligvis går for meg, ot of my league med andre ord.

Jeg vet at det vil ende med knust hjerte som det alltid har, men jeg vil alikevel ikke stoppe det da det å ha en kvinne som dette ringe og sende meldinger til deg hele tiden føles for godt.

Jeg ser meg selv som en mann som ikke har spist noe på lang tid og blir presentert et festmåltid, selv om jeg vet at i morgen vil jeg gå sulten igjen.

Hva tenker dere, skal jeg bare slutte av før det er for sent eller bare nyte det så lenge det varer?

Roter selv med en mann som selv har hintet til meg - at jeg er ALLTFOR " god " for han...Jeg er yngre, mer velstående og tjener mer enn han.

Egentlig ganske irriterende at han skal vurdere det, at han ikke er bra nok. Jeg synes han ER bra nok som han er.. Kan jeg ikke få bestemme selv hva jeg vil ha ?

Jeg er da voksen, og kan vurdere selv hvilken type mann jeg har lyst på og bruk for: )

Jeg er jo veldig selvstendig - og derfor ikke så kravstor : ) Holder at han behandler meg bra, vi har den rette kjemien og godt i sengen, og ellers har det fint sammen : ) Så er jeg fornøyd...

Som jeg ser det, har jeg like stor risiko for å bli såret... Men når man har de rette følelsene, tar man en risk og håper det går bra.

Jeg synes du skal nyte tiden og muligheten du har fått. Er det søt musikk mellom dere, så ikke nøl...

Det kan gå veldig bra, og det er slettes ikke sikkert du blir såret... Kanskje får du masse herlige år sammen med henne. Det må da være verd å prøve ?

Du må våge å LEVE mens du gjør det. Du blir nok å angre, om du ikke gir det en sjangs...

• Liker 2
Skrevet

Det kommer an på.

Første bud er at hun er singel og ikke har andre jern i ilden også.

Virker hun seriøs og til å stole på så er det verdt å teste ut vannet.

Virker hun oppmerksomhetssjuk og ustabli så SVØM FOR LIVET!

Skrevet (endret)

It is better to have had and to lost - than never had at all. Go for it. Og ikke glem at hun ser noe i deg - da bør ikke du være den som kritiserer deg selv. For mye selvgranskning og tanker som "jeg er ikke bra nok" vil enten drepe deg eller hennes interesse. For hvorfor skal hun fortsette å tro du er fantastisk om du er så overbevist selv om at du ikke er det :)

Endret av Guybrush
Skrevet

Kjør på. Du vil angre mye mer på at du ikke benyttet muligheten du faktisk hadde enn at du kanskje sitter igjen med et knust hjerte. Og det er som Guybrush sier, dersom du selv mener du ikke er bra nok så er det ingen grunn til at andre skal tro det heller.

Skrevet

Som sagt så er vi ikke sammen på noen måte, vi er fortsatt single begge to men vi har vært en del sammen og blitt kjent og jeg har bedt med henne ut på date en helg, spørsmålet er bare når da hun er en travel dame. Hun har mye på tapeten men har sagt klart og tydelig at hun vil være med ut og ser frem til å møtes, hun vil også at jeg overnatter hos henne.

Men det er fortsatt en stund til og problemet mitt er at jeg er forelsket i henne, og ser for meg at det finnes en mulighet at hun kan møte noen bedre før jeg får en sjangse.

Selv om jeg aldri kunne vært en slik mann så misuner jeg min bror litt, han er en av den typen som bare går fra kvinne til kvinne uten problemer, bare plukker med seg noen og får tilfredstilt sitt behov. Jeg er et følelses menneske og må være emosjonelt knyttet til kvinner, kan ikke bare plukke med meg noen, men problemet er at jeg føler litt for mye og er alltid sårbar for hjertesorg.

Skrevet

Jeg er en slik kvinne som du beskriver TS. Det kunne faktisk vært meg du beskriver. Vi har vært på date, og jeg liker ham god som menneske. Men dessverre så er det ikke mer der enn dette for min del, og det har jeg sagt fra om. Allikevel ønsker han å møte meg. Jeg kjenner at det er litt vanskelig. Jeg trives jeg sammen med ham, men jeg vet samtidig at han vil mer med dette enn det jeg gjør, og det gjør at det blir litt ekkelt.

Prøv å få damen til å si hva hun tenker. Hvis hun er ærlig og sier det ikke er mer enn vennskaplige følelser, så tenk over om du virkelig ønsker å utsette deg for dette. Hvis hun ønsker mer så go for it !!

Skrevet

Jeg føler at du kanskje sliter med dårlig selvtillit? Ev personlig erfaring vet jeg at det kan være vanskelig å tro det beste dersom man har blitt sviktet tidligere.

Men ut fra det du skriver synes jeg det ser lovende ut: hun gir klart inntrykk av at hun liker deg, hun sier hun vil gå ut med deg, hun ser fram til det og ønsker at du skal overnatte. Hun ringer deg og sender melding til deg... Nå skal ikke jeg være talsperson for alle kvinner, men jeg ville ikke gjort noe sånt overfor en mann med mindre jeg virkelig likte han.

Og hvorfor skulle ikke du fortjene en slik kvinne? Det virker som hun liker deg og ser kvaliteter i deg som hun setter pris på. La henne avgjøre om hun er out of your league!

Lykke til!

• Liker 2
Skrevet

Jeg er en slik kvinne som du beskriver TS. Det kunne faktisk vært meg du beskriver. Vi har vært på date, og jeg liker ham god som menneske. Men dessverre så er det ikke mer der enn dette for min del, og det har jeg sagt fra om. Allikevel ønsker han å møte meg. Jeg kjenner at det er litt vanskelig. Jeg trives jeg sammen med ham, men jeg vet samtidig at han vil mer med dette enn det jeg gjør, og det gjør at det blir litt ekkelt.

Prøv å få damen til å si hva hun tenker. Hvis hun er ærlig og sier det ikke er mer enn vennskaplige følelser, så tenk over om du virkelig ønsker å utsette deg for dette. Hvis hun ønsker mer så go for it !!

det er jo dette jeg er redd for, at hun skal synest at mine følelser for henne er ekle og at hun føler seg utilpass

argh, kansje jeg bare skal sende melding og si det som det er at jeg ikke kan ha noe mer kontakt med henne, orker ikke dette igjen

Skrevet

det er jo dette jeg er redd for, at hun skal synest at mine følelser for henne er ekle og at hun føler seg utilpass

argh, kansje jeg bare skal sende melding og si det som det er at jeg ikke kan ha noe mer kontakt med henne, orker ikke dette igjen

Ja, men Smilos situasjon er jo en helt annen, virker det som. Med mindre hun har sagt at hun bare ønsker deg som venn, så er det jo bare å kjøre på og forsøke.

Og prøv å ikke ta sorgene på forskudd eller forvente for mye med en gang. Nyt øyeblikket, går det bra så er det konge. Går det ikke bra så er det bare å trykke på "next".

• Liker 4
Skrevet

Dine følelser er ikke ekle.. Det må du aldri tro. Men det kan bli litt lei stemning om hun vet du ønsker mer enn hva hun kan gi. For min del er det fordi jeg har dårlig samvittighet fordi jeg ikke kan få følelser for den mannen som er så utrolig hyggelig.

Skrevet (endret)

Om du lærer av historien så er det vel ingen grunn til at historien trenger om å gjenta seg?

Og hvordan kan en kvinne du nettop har møtt være i posisjon til å såre deg?

Selvsagt er det synd om det ikke blir dere to, men såret? Hvordan?

Det høres ut som om du legger ut din selvfølelse, lykke og selvtillit på anbud til fremmede kvinner og andre mennesker. Det ender aldri bra, selv når du finner noen som faktisk gir deg en god selvfølelse og selvtillit.

Fuck her silly. Og dra henne hardt i hestehalen når du står bak henne. Det er mitt råd.

:)

Endret av Janus
Skrevet

Det høres ut som om du legger ut din selvfølelse, lykke og selvtillit på anbud til fremmede kvinner og andre mennesker. Det ender aldri bra, selv når du finner noen som faktisk gir deg en god selvfølelse og selvtillit.

Det er vel akurat det jeg gjør er jeg redd, men nå er jeg jo faktisk forelsket i denne kvinnen, så jeg vil nok nok bli såret av den grunn om hun ikke vil ha noe med meg å gjøre

Skrevet

Det er vel akurat det jeg gjør er jeg redd, men nå er jeg jo faktisk forelsket i denne kvinnen, så jeg vil nok nok bli såret av den grunn om hun ikke vil ha noe med meg å gjøre.

Og dette er nok noe de aller fleste menn og kvinner gjør i ulik grad. Enkelte har vært heldige og fått mye positivt oppmerksomhet livet gjennom, men de trenger fortsatt bekreftelsen fra andre mennesker og eksterne omgivelser for å være lykkelige. De har ikke nok med seg selv og opplever like lav selvtillit og like mye ulykkelighet som deg når de en gang blir vraket. Kanskje mer ettersom de ikke har opplevd det i like stor grad tidligere.

Om det ikke blir dere to, så endrer det ikke noe ved deg og dine gode kvaliteter. Du er fortsatt deg selv! Og hun er fortsatt seg selv. Du må endre hva en kvinnes "avvisning" av deg egentlig betyr og endre hele meningen bak ordet. I utgangspunktet synes jeg ordet er upresist og jeg liker det ikke, ettersom det er negativt ladet.

Holdningen du og andre menn bør prøve å innta er noe som dette:

"Du virker som en fantastisk kvinne. Jeg hadde elsket å bli bedre kjent med deg og jeg er veldig nysgjerrig på deg. Jeg har lyst til å kysse deg over hele kroppen og jeg tror kanskje jeg kan komme til å forelske meg i deg. Jeg håper det er gjensidig og jeg tror vi kunne hatt det morsomt sammen, men om du ikke føler det samme så er helt greit og jeg trenger ikke deg for å gjøre meg lykkelig. Jeg er lykkelig slik jeg er og trenger ikke din bekreftelse eller anerkjennelse. Om det ikke blir meg og deg, så er det litt trist, men livet går videre og det finnes andre kvinner der ute. Det endrer ikke noe ved deg og du er fortsatt utrolig søt og sjarmerende. Beste av ønsker for fremtiden."

:)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...