xMaria Skrevet 15. august 2012 #1 Skrevet 15. august 2012 (endret) ... Endret 31. mars 2016 av xMaria ..
Cherie Skrevet 15. august 2012 #2 Skrevet 15. august 2012 Det tar ikke spesielt lang tid å komme i joggeform. De fleste som har lyst til å begynne å jogge gjør gjerne den feilen at de starter ut for hardt. Til og begynne med skal du jogge i omtrent det samme tempoet du holder når du går fort, etter hvert som du føler at dette går greit, kan du øke farten gradvis 1
xMaria Skrevet 15. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2012 Det tar ikke spesielt lang tid å komme i joggeform. De fleste som har lyst til å begynne å jogge gjør gjerne den feilen at de starter ut for hardt. Til og begynne med skal du jogge i omtrent det samme tempoet du holder når du går fort, etter hvert som du føler at dette går greit, kan du øke farten gradvis Okei, tusen takk for svar !
Cherie Skrevet 15. august 2012 #4 Skrevet 15. august 2012 Okei, tusen takk for svar ! Bare hyggelig å kunne hjelpe Akkurat kommet inn fra joggetur på 11.35km. I mai var jeg jeg kjempefornøyd da jeg klarte en runde på 3,5 km .... 1
Asso Skrevet 15. august 2012 #5 Skrevet 15. august 2012 Bare begynn å jogge det Spise noe lett og noe som du får energi av Er du litt ny så kan det være lurt å løpe på dager som er fine, rett og slett fordi du blir i bedre humør av varme og fint vær Men det skal nok ikke gå lange tiden før du klarer 1 og 5 km i strekk, du må bare sørge for at du ikke venter for lenge med neste løpetur 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2012 #6 Skrevet 15. august 2012 Det går ganske fort Stå på! Husk at det ikke gjør noe å gå heller. Etterhvert kan du bestemme deg for å stoppe opp når du ikke orker å jogge, slik at du jogger hele strekningen (bortsett fra oppvarming) Anonym poster: a1c5df8920f39c325b62f8e9c2927a54
xMaria Skrevet 15. august 2012 Forfatter #7 Skrevet 15. august 2012 Bare hyggelig å kunne hjelpe Akkurat kommet inn fra joggetur på 11.35km. I mai var jeg jeg kjempefornøyd da jeg klarte en runde på 3,5 km .... oi :o så bra! Det går ganske fort Stå på! Husk at det ikke gjør noe å gå heller. Etterhvert kan du bestemme deg for å stoppe opp når du ikke orker å jogge, slik at du jogger hele strekningen (bortsett fra oppvarming) Anonym poster: a1c5df8920f39c325b62f8e9c2927a54 ja, ska prøve å stå på! Takk for svar :D
xMaria Skrevet 15. august 2012 Forfatter #8 Skrevet 15. august 2012 Bare begynn å jogge det Spise noe lett og noe som du får energi av Er du litt ny så kan det være lurt å løpe på dager som er fine, rett og slett fordi du blir i bedre humør av varme og fint vær Men det skal nok ikke gå lange tiden før du klarer 1 og 5 km i strekk, du må bare sørge for at du ikke venter for lenge med neste løpetur Neida, tror jeg jeg skal prøve 2 ganger uken :D Takk for svar 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå