Gå til innhold

Dior og Lancome selvbruning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som bruker noen av disse i ansiktet; bruker dere den for bare ansikt, den for bare kropp eller den for begge delene (så at Lancome hadde en sånn)?

Jeg kjøpte den for bare ansiktet fra Dior, men syns den var liten og dyr... men dama på parfymeriet var veldig bestemt på at Dior sin til kroppen ble for "tøff" til ansiktet.

Men det var jo himmelvid prisforskjell:

50 ml til ans. 200,-

125 ml til kropp 215,-

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg har ikke erfaring akkurat med disse merkene, men fikk en prøve fra hudpleier på en selvbruningskrem fra Decleor som skulle passe både for kropp og ansikt, og hun sa spesifikt at den ville passe min tørre hud.

Jeg har mer tro på hudpleiere enn på parfymeridamer, kjøp en krem, ikke et skum eller en spray, så går det nok bra.

Skrevet

Har dårlig erfaring med skum, spray og gele!

Har også tørr hud :roll:

Vet du prisen på Decleor sin?

Og sist men ikke minst; var den bra?

Gjest Ethereal
Skrevet

Den var kjempebra, men jeg kjøpte den aldri. Fikk en diger prøve som hun laget til meg. Tror den koster rundt 300NOK.

Skrevet

Jeg har bare prøvd Dior sin, har en for ansikt og en for kropp. Prøvde først den for kropp i ansiktet også, men ble litt kvisete av den, så jeg kjøpte den som var til ansikt også. Jeg er veldig førnøyd med begge.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Loncômes gele til ansiktet - må bare passe på å ikke bruke den flere dager på rad, da blir fargen litt for gul.

Skrevet
Jeg er veldig fornøyd med Loncômes gele til ansiktet - må bare passe på å ikke bruke den flere dager på rad' date=' da blir fargen litt for gul.[/quote']

Men det gjelder for mange av selvbruningskremene tror jeg!

Selv er jeg veldig fornøyd med ansiktskremen til Dior. Har aldri prøvd den på resten av kroppen (for ja, den er liten og litt dyr :wink: )

Skrevet

Har prøvd Dior sin, synes den var grei.

Dama på parfymeriet sa at jeg kunne bruke den til kroppen i ansiktet og..

Gikk greit det, men jeg har ennå ikke funnet en selvbruningskrem jeg har vært 100% fornøyd med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...