Gå til innhold

Shit jeg er forelsket i en kolega.

Anbefalte innlegg

Skrevet

yes yes jeg har klart å bli forelsket i en kolega. Eller betatt eventuelt. Veldig, veldig betatt. Problemet er at han er over 20 år eldre enn meg. Og jeg klarer ikke la være å tenke på han.

Jeg prøver å ungå han, slik at det "går over" men jeez jeg savner han når han ikke er i nærheten.

Det værste er at han er tilgjengelig og en skikkelig mannemann og vil ha meg med ut på en lønningspils. Jeg klarer ikke konsentrere meg om arbeidet mitt lengre.

Jeg er så kåt at jeg holder på å gå på veggen.

Hver så snill kom med tips om hvordan distrahere meg selv fra han. eller hvordan gjøre han uattraktiv.

og btw jeg er ikke singel men dog ikke heller forelsket i partner lengre heller noe som gjør det vanskelig og ikke hoppe på Mr.manneman.

Anonym poster: 87e8f0bf31e4543da7b866711716d8c7

Skrevet

Ja, nei....

Du får forlate Mr. feil og satse på Mr. mannemann når du er singel.

Skrevet

Velkommen i klubben.

Finn en sylteagurk og slå deg selv i hodet med denne, funker hver gang!

Skrevet

Nei hodet mitt er klar over det. men følelsen jeg får når jeg ser han visker ut alt som er rasjonelt. For ikke snakke om kriblingen mellom bena.

Men jeg forstår ikke hvorfor han. Han er jo ikke drop dead gorgeos, det vet jeg men alikevel så sikler jeg etter han som om han skulle vært guds gave til kvinnen.

Og det at han er så mye eldre og. Jeg har ikke lagt merke til noen som er så mye eldre enn meg før, det gjør meg helt forvirret.

Og kroppen min sier bare drit i det og ta han...

--TS

Skrevet

yes yes jeg har klart å bli forelsket i en kolega. Eller betatt eventuelt. Veldig, veldig betatt. Problemet er at han er over 20 år eldre enn meg. Og jeg klarer ikke la være å tenke på han.

Jeg prøver å ungå han, slik at det "går over" men jeez jeg savner han når han ikke er i nærheten.

Det værste er at han er tilgjengelig og en skikkelig mannemann og vil ha meg med ut på en lønningspils. Jeg klarer ikke konsentrere meg om arbeidet mitt lengre.

Jeg er så kåt at jeg holder på å gå på veggen.

Hver så snill kom med tips om hvordan distrahere meg selv fra han. eller hvordan gjøre han uattraktiv.

og btw jeg er ikke singel men dog ikke heller forelsket i partner lengre heller noe som gjør det vanskelig og ikke hoppe på Mr.manneman.

Hvis det er slik at han vil ha deg med ut på en lønningspils og du ikke er forelsket i partneren din og vil ut av det forholdet er det bare en ting å si: GO FOR IT GIRL!!!

• Liker 2
Skrevet

Tenk over om det kan bli ubehagelig på jobb etterpå! Hvor gammel er han?

Skrevet

*Kre46mt*

--TS (23)

• Liker 1
Skrevet

Så vi gikk ut på den lønningspilsen og hadde det kjempe. Mannen er tvers igjennom god og smart, og jeg er enda mer lost i han en noen gang.

Jeg fikk et nattakyss som avsluttning på kvelden, tror det var spikeren i kisten for å klare å "legge han fra meg".

F*** it i'm screwd.

--TS

• Liker 1
Skrevet

Før du går noen som helst vei videre med kollegaen din, så tar du deg en prat med kjæresten din. Når du vet at du ikke er forelsket i kjæresten din lenger, så er det best for alle parter at du gjør det slutt før du virkelig går inn for å starte en form for forhold med en annen.

• Liker 4
Skrevet

Et nattakyss..på munnen? Haha, han var ikke snau heller da! Håper du er klar over at han utnytter deg og bare er ute etter sex. Men det er kanskje du også? ;)

Anonym poster: a35bce19d79c49986b82157ccd3cf27a

Gjest Sitrondrops
Skrevet

Jeg sier bare been there, done that. Don't do it!

Skrevet

Det blir utrolig pinlig å jobbe med han videre når dere er sammen. been there, done that.

Skrevet

jeg har hatt sex med 8 stykker (ikke på samme tid), men der jeg har jobbet før. på de ulike plassene jeg har jobbet.jeg har aldri hatt det pinlig. eller noe. jeg er venn med dem alle den dag i dag. er dame om det har noe å si.

Anonym poster: f55f2b4d80c5a9feb865def74dd067a9

Skrevet

jeg har hatt sex med 8 stykker (ikke på samme tid), men der jeg har jobbet før. på de ulike plassene jeg har jobbet.jeg har aldri hatt det pinlig. eller noe. jeg er venn med dem alle den dag i dag. er dame om det har noe å si.

Jobbet du med dem daglig?

Gjest Fairydust
Skrevet

Siden det er tydelig at du ikke glemmer denne kollegaen, og siden du ikke er forelska i partneren din lenger, syns jeg at du skal gjøre det eneste riktige i denne situasjonen. Gjør det slutt med partneren din. Han fortjener å være i et forhold der han er elsket.

• Liker 1
Skrevet

Jobbet du med dem daglig?

ikke nå lengre. men ja jeg har gjort det. å noen gjennom flere år. men som sagt det er snakk om flere forskjellige jobb steder. gjennom flere år som jeg har vært ute i arbeid. aldri hatt en eneste pinlig dag på jobben.

• Liker 1
Skrevet

ikke nå lengre. men ja jeg har gjort det. å noen gjennom flere år. men som sagt det er snakk om flere forskjellige jobb steder. gjennom flere år som jeg har vært ute i arbeid. aldri hatt en eneste pinlig dag på jobben.

Ok, jeg jobbet med den personen i 8 timer tett i tett + etter jobb, Det blir slitsomt etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...