Gå til innhold

tolk dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og en mann har snakket mye og vert på noen dater. I helga sov han hos meg fra lørdag til søndag. Når vi er sammen er det lite kroppskontakt, som når vi ser film så er det ikke noe armkrok å ligge i og lite kyssing.

Søndag hadde vi sex for første gang og det var helt greit Vi var edrue og alt var helt greit. Vanlig sex verken mer eller mindre. Om morgenen ville han ikke ha sex og etter jeg kom utav dusjen så gikk han. Bare vanlig hade ikke noe annet. Hva skjer?

Anonym poster: b7e010919af45dba0811fa1b8221d468

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm... høres ikke helt naturlig ut altså lite kos og kyss, før dere havnet i senga. Og de fleste menn vil jo alltid ha mer sex?

Vet jammen ikke, får håpe på noen gode svar fra gutta her

Skrevet

Jeg og en mann har snakket mye og vert på noen dater. I helga sov han hos meg fra lørdag til søndag. Når vi er sammen er det lite kroppskontakt, som når vi ser film så er det ikke noe armkrok å ligge i og lite kyssing.

Søndag hadde vi sex for første gang og det var helt greit Vi var edrue og alt var helt greit. Vanlig sex verken mer eller mindre. Om morgenen ville han ikke ha sex og etter jeg kom utav dusjen så gikk han. Bare vanlig hade ikke noe annet. Hva skjer?

Beklager å si det, men det hørtes ut som det ikke var noe kjemi fra han sin side.

• Liker 1
Skrevet

Du virker litt kjedelig, og jeg tror han tenker det samme som meg.

Skrevet

Du virker litt kjedelig, og jeg tror han tenker det samme som meg.

På hvilken måte virker hun kjedelig?

Anonym poster: de9df1a30d4e9e2f3d5ad207e40b11e4

Skrevet

Fordi alt er intet mer enn "helt greit".

De hadde sex og det var helt greit. Han sov over og det gikk helt greit.

De tar aldri på hverandre, og ser de film så er det film de ser. Basta. Og det er helt greit.

• Liker 1
Skrevet

Sexen var egentlig mer enn helt grei, men i ettertid tenker jeg den var helt grei. Det har med hans "kalde" morgen å gjøre. Nå har jeg jo hatt noen dager å tenke på dette. Derfor sier jeg den var helt grei. Jeg vet han synes den var mer enn helt grei. Derfor helt grei.

Anonym poster: 0e7140cc21a535a70e50a759815a5fc0

Skrevet

Hmm....Det med armkroken kan jo bare være at han ikke er så kosete av seg/ følte ikke at det var naturlig der og da. Kanskje var han ikke sikker på om du ville det?

At han ikke ville ha sex på morningen hørtes snodig ut :fnise: Hva sa han da?

Kanskje han bare var ute etter å få pult deg, og la all av normal høflighet til side så fort "målet" var nådd? Høres ikke ut som oppførselen til en kar som er interessert i alle fall :klo:

Skrevet

Jeg vil ikke såre deg eller noe, men om gutter er interessert, så hører du fra dem, i og med allerede har hatt det intimt sammen så ligger desverre ballen på hans bane, dvs at han vet at du liker han.

Dersom han liker deg, så garanterer jeg at du vil høre fra han.

Skrevet

kan noen være helt fraværende i intimitet og likevel være interessert? Jeg har vert med en mann og som ikke ville ha sex om morgenen noen ganger. sært ja, men tilfelle. kan si med en gang at han var interessert.

Skrevet

Har allerede sendt sms til han uten svar. det setter jo tankene i sving. Uff nå oppfører jeg meg som jeg er 14 år enda jeg er over 30.

Ikke bra

Skrevet

Jeg er ikke spåmann.

Skrevet

Jeg er ikke spåmann.

Nei du er en 40+ år gammel singel mann som bruker kveldene på et kvinneforum...

• Liker 4
Gjest Arvid78
Skrevet

Huff Huff den er ikke grei, jeg hadde selv slitt om det hadde sjedd med meg, du får nesten være litt tøff å oppføre deg litt kald ovenfor ham, om det er noe der så kansje det kan trigge noe. For alt jeg vet er han bare sjenert og syntest alt gikk litt fort ellers så er han ikke interresert men ikke tøff nok til å si det direkte til deg

Skrevet

Han er usikker på seg selv.

Ta deg til rette og si hva du vil ha, men ikke for brutalt til å begynne med.

Skrevet

digger svar fra menn. Konkrete og greie!

• Liker 3
Skrevet

Nei du er en 40+ år gammel singel mann som bruker kveldene på et kvinneforum...

Ja, er ikke jeg snill? :smoke: hehe

Skrevet

Ja, er ikke jeg snill? :smoke: hehe

Jeg synes Steinar40 er driitkul jeg, han svarer alltid rett på sak, uten vis vas.

Det er nok mange jenter og damer som setter pris på hans kommentarer.

Skrevet

Høres litt ut som om ikke kjemien stemte helt fra han sin side siden han ikke gav deg en klem eller suss eller noe når han gikk. Det med at han ikke ville ha sex om morningen trenger ikke spille stor rolle, mange gutter som ikke liker sex tidlig på morningen.

Men ser jo at du har sendt han en sms som han ikke har svart på, når sendte du den? og hva spurte du om?

Det beste er vel å være litt "kald" tilbake, ikke ta noe kontakt,ikke tenk for mye på han, og om han tar kontakt vet du jo at han forsatt er interessert. Og om ikke, så går du heller ikke glipp av noe annet enn en tosk som bare var ute etter en natt i senga di dessverre, og sånne mannfolk klarer du deg vel strengttalt uten? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...