AnonymBruker Skrevet 15. august 2012 #1 Skrevet 15. august 2012 Har rota med en fyr de siste månedene. Masse kaffe, prat og kos hjemme hos meg, og litt småflørting ellers. Føler veldig på meg at han etter over 20 år med samboer og singel nå et par år ikke er klar for et nytt forhold enda. Jeg er betatt og ønsker meg noe mer med han, har tålmodighet til å vente. Sånn jeg kjenner han er han ikke noe særlig på å sjekke damer. Han liker meg veldig godt, både på ene og andre måten, og betror seg om det aller meste. Så hvordan løse dette med litt ære og stolhet i behold? Noen tro på at jeg kan klare å holde på han ved å ikke vise den store interessen men samtidig være imøtekommende når han er på banen selv? Og det er ikke sånn at hvis jeg ikke får han, skal jeg finne en annen, det interesserer meg faktisk ikke på nåværende tidspunkt. Noen kloke ord fra noen her????? Anonym poster: 9e6493566e1b78cd65890f8679e2b4e6
Steinar40 Skrevet 15. august 2012 #2 Skrevet 15. august 2012 Når fyren ikke er klar så risikerer du å kaste bort masse tid på ingenting.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2012 #3 Skrevet 15. august 2012 Men jeg ønsker meg ingen andre, innstilt på å være singel hvis dette ikke blir noe av. Tenker bare at jeg skal være blid og hyggelig, og se om han finner ut at han savner noe mer enn bare det. Sikkert dumt! TS Anonym poster: 9e6493566e1b78cd65890f8679e2b4e6
Steinar40 Skrevet 15. august 2012 #4 Skrevet 15. august 2012 Men jeg ønsker meg ingen andre, innstilt på å være singel hvis dette ikke blir noe av. Tenker bare at jeg skal være blid og hyggelig, og se om han finner ut at han savner noe mer enn bare det. Sikkert dumt! TS Anonym poster: 9e6493566e1b78cd65890f8679e2b4e6 Et sjansespill. Om det var dumt finner du ut først etterpå.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2012 #5 Skrevet 15. august 2012 er ikke klar for et nytt forhold er veldig ofte en unnskyldning for at han ikke er klar for et nytt forhold med deg. Du kan jo se om han får fart på seg hvis du begynner å date andre, tror ikke han vil ombestemme seg hvis han ikke forstår at han mister deg ihvertfall. For han har det jo kjempe fint nå, har en dame han kan ha det koselig med, men uten forpliktelser i tilfelle han finner noen andre. Anonym poster: 0c2fbce46c7b0deb43a333bc424a9ba9
Herr Langbein Skrevet 16. august 2012 #6 Skrevet 16. august 2012 er ikke klar for et nytt forhold er veldig ofte en unnskyldning for at han ikke er klar for et nytt forhold med deg. Dette er sant - med modifiksjoner. Jeg har en hypotese: Etter et brudd er man over tid mer og mer klar for et nytt forhold, det er en variabel, kall den X. Når man møter nye mennesker er det varierende hvor mye man ønsker å innlede et forhold, det er en variabel som jeg kaller Y. Når Y > X er man klar. Altså: Man kan være klar for å prøve seg på noen man er litt usikker på når man er veldig klar for et forhold, eller - man kan være klar for å prøve seg på en som man har fantastisk kjemi med selv om man kanskje ikke er helt klar for et forhold. 1
lalaB Skrevet 16. august 2012 #7 Skrevet 16. august 2012 Om du ikke har noe i mot å vente, og uansett vil være singel, så hvorfor ikke fortsette i samme løpet dere har kjørt fram til nå, og se hvordan det ender etterhvert?
Gjest Katten. Skrevet 16. august 2012 #8 Skrevet 16. august 2012 Det er aldri dumt å faktisk satse på å bli lykkelig, selv om resultatet kan bli sorg. 2
Gjest BM2 Skrevet 16. august 2012 #9 Skrevet 16. august 2012 Det er aldri dumt å faktisk satse på å bli lykkelig, selv om resultatet kan bli sorg. Eksepsjonelt uenig med deg. Har prøvd det der og VET at prisen har vært flerforldig mange ganger større en det øyeblikket av livet en angivelig var lykkelig.
Gjest Katten. Skrevet 16. august 2012 #10 Skrevet 16. august 2012 Eksepsjonelt uenig med deg. Har prøvd det der og VET at prisen har vært flerforldig mange ganger større en det øyeblikket av livet en angivelig var lykkelig. Hva lærer vi av å falle?
Gjest BM2 Skrevet 17. august 2012 #11 Skrevet 17. august 2012 Hva lærer vi av å falle? At det gjør jævlig vondt å brekke nesten hvert eneste bein i kroppen og at om en går like høyt eller høyere så vil neste fal drepe deg. Ergo, det kan være en god idé å ha beina plantet godt på bakken. Skal en klattre så skal en ha tau, sele, sko, kalsium, noen som sikrer osv.
Gjest BM2 Skrevet 17. august 2012 #13 Skrevet 17. august 2012 Det er vanskelig å stå når hvert eneste bein i kroppen er knekt...
Herr Langbein Skrevet 17. august 2012 #14 Skrevet 17. august 2012 BM; du har endt i en selvforsterkende feedbackloop når det kommer til kvinner. Bryt den. 2
Gjest BM2 Skrevet 17. august 2012 #15 Skrevet 17. august 2012 BM; du har endt i en selvforsterkende feedbackloop når det kommer til kvinner. Bryt den. For sent. Er måneder siden jeg kjente noe trang til å relatere meg til kvinner på et dypere og/eller fysisk nivå. Eneste som er igjen av livsgnist er å få reddet de menn som ennå kan reddes.
Gjest Katten. Skrevet 17. august 2012 #16 Skrevet 17. august 2012 Det er vanskelig å stå når hvert eneste bein i kroppen er knekt... Det er vanskelig å gjøre noe som helst, når viljestyrken er fullstendig fraværende. 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2012 #17 Skrevet 17. august 2012 Sjansespill eller hva det måttes kalles.. Jeg gikk rundt med samme tankene som deg i mai faktisk. At fyren er jo ikke klar til nytt forhold han. Må si selvom man tror man går inn med tau, vernesko, kalsium og halve klatrefabrikken, så faller man. Men ikke så langt ned hvis man klarer forsatt å tro han kommer tilbake når han er klar. Hvis han noen gang kommer tilbake. Hvorfor gidder man egentlig å vente på dem skal skjønne det selv? Jeg angrer at dette forholde ble slik som du planlegger. For våres del ser det ut som det driver å utviklet seg bare å bli slik. Jaja tiden vil vise... Anonym poster: 6bcc039c46f63c89433a21e2a8da2d88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå