LaToya Skrevet 17. februar 2004 #1 Del Skrevet 17. februar 2004 Ikke noe tvil om at dyr gjør mye rart og det er ikke alt vi eiere synes er like morro ..... Har du noen sikkelig tabber ? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 17. februar 2004 #2 Del Skrevet 17. februar 2004 Jeg har vel ingen skikkelige dyretabber, men det er en som jeg husker best som jeg nevnte i en annen tråd om telefonselgere. En morgen ringte det på døren og det var en mann som drev og intervjuet folk og jeg sa ja til at han kunne komme inn. Akkurat da kom jeg jo på hvilkne tilstand huset var i, med klær som hang til tørk i gangen, oppvask til taket på kjøkkenet, støvsugeren slengt på stuegulvet, masse pappbiter over gulvet (katten elsker å rive papp og papir), gamle middagsrester, glass og bananskall på stuebordet osv osv. Så toppen av kransekaka var jo da han la papirene sine fra seg på sofaen ved siden av og katten da spratt opp og begynte å rive og slite og klore i papirene, og da den stakkars mannen prøvde å redde dem begynte hun å bite ham istedet. Jeg følte meg som den særeste "kunden" han må ha hatt den dagen, men han var så blid og hyggelig og glad for at han fikk komme inn, for de fleste var visst svært så uhøflige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilla1 Skrevet 18. februar 2004 #3 Del Skrevet 18. februar 2004 Foreldrene mine hadde en Collie for noen år siden. da han var valp hadde han en forkjærlighet for sko. En gang fikk min mor besøk av det jeg vil kalle for en fin frue. Hun skulle se på noen lappetepper som min mor hadde laget. Hun satt skoene fint fra seg i gangen (DYRE SKINSKO) Når hun skulle gå igjen, var det ikke så mye igjen av den ene skoen. Min mor så sikkert slik ut :oops: og jeg holdt på å le meg i hel Det ble en ganske pinlig historie der og da. Damen var ganske så snurt da hun gikk. Det hører med til historien at selvfølgelig ble skoene erstattet. I ettertid har vi ledd mye av historien da utrykket i ansiktet til damen var ganske.... ja hva skal jeg si.... spesielt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laina Skrevet 18. februar 2004 #4 Del Skrevet 18. februar 2004 Mamma hadde en gang en Dalmatiner. Han fikk en HØY plassering på en utstilling som valp, og mamma var kjempestolt. Helt til Mikke takket dommeren ved å tisse ham på benet... Dommeren tol det pent, han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 18. februar 2004 #5 Del Skrevet 18. februar 2004 Venninna mi hadde en flott hund - men den hadde noen "uvaner". En gang løftet den benet og tisset i en mopedhjelm, en annen gang gikk den bort til den gammel dame og stakk snuten godt oppunder skjørtet hennes. Første tilfellet førte til latter - andre til fortvilelse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 18. februar 2004 #6 Del Skrevet 18. februar 2004 Hunder gjør som de vil... Da jeg var barn, hadde vi en temmelig bortskjemt skapning. Spesielt to ting han gjorde husker jeg godt. (1) Det kom en slektning av min far på besøk, og satte seg i en stol i stua. Hvorpå hunden fant ut at HAN ville ligge der, så han hoppet opp bak ryggen på mannen, og tvang ham ut av stolen :oops: (2) en annen gang presterte samme hund å løfte på benet og tisse på støvelen til en dame som var på besøk--MENS HUN HADDE DEN PÅ SEG :oops: :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nigella Skrevet 18. februar 2004 #7 Del Skrevet 18. februar 2004 Kjente en gutt med en golden retriver da jeg gikk på barneskolen. De hadde vegg-til-vegg teppe på stua hjemme hos familien. Husker vi var flere unger på besøk der da bikkja gjorde noe rart. Stakkars dyret klødde i baken, og hadde funnet en måte å klø seg der på... Hun satte seg ned ganske bredbent med rompa godt ned i teppet og bakbena nesten opp i lufta. Deretter dro hun seg forover teppet tvers over hele stua med forlabbene.... Eierne ble sånn :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 18. februar 2004 #8 Del Skrevet 18. februar 2004 Lilleulv veier 3 kg. En liten hund, litt for liten i den store verden, men... Jeg tok han med på utstilling, vi var tilskuere, begge to... masse hunder og masse folk. Tenkte han ville ha godt av det - å oppleve en slik mønstring av hunder av alle slag. Vi ble stående ved en av ringene. En svart collie med et fjongt rødt halstørkle hadde oppvisning, og var hjelpehund til en dame i rullestol. En kjempeflink collie, som hentet ting eieren mistet og gjorde alt riktig på hvert minste signal, til pubilkums og særlig barnas fornøyelse. Da oppvisningen var over, kom collien gående mot oss. Collien var løs, rolig og sindig som den var. Alles blikk var stadig rettet mot den, noe så flott og veloppdragent - en skikkelig Lassie, som tatt rett ut av filmen. Lilleulv stod vendt med ryggen til og hadde funnet noe i gresset som krevde iherdig lukting og nærmere undersøkelse. Han var så opptatt at han ikke oppdaget hjelpehunden som nå var rett bak han. Da hjelpehunden bøyde ned hodet for å lukte nærmere på Lilleulv, løftet Lilleulv på benet så strålen traff hjelpehunden midt på snuten. Den ellers så sindige hjelpehunden ble rasende og reiste bust - forandret seg til en fryktinngytende ulv, og kastet seg over Lilleulv. Lilleulv forsvant under den digre collien, og ble trykket ned i bakken. Tida stod stille, men det hele var over på noen sekunder. En av eierne kom straks til og dro collien vekk. Oppvisningen fikk en litt uventet slutt, og imaget til collien ble litt ... en smule rasert. Lilleulv kom helskinnet fra episoden. Under resten av utstillingen behandlet han collien som luft og lot som han ikke eksisterte. Vi opplevde masse i løpet av de to dagene - men det er en annen historie... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaToya Skrevet 18. februar 2004 Forfatter #9 Del Skrevet 18. februar 2004 Det er utrolig hva dyr gjør ja. Hørte for en stund tilbake om en hund som var så glad i biler. Og på en varm sommer dag så ser hunden en bil med vinduet oppe. Hunden løper bort og hopper inn i den fremmende bilen. Og bak i bilen lå et par og koste seg. Kan trygt si at eier ikke følte seg veldig høy i hatten :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilla1 Skrevet 18. februar 2004 #10 Del Skrevet 18. februar 2004 Utrolig bra historie Vega jeg lo så jeg fikk vondt i magen da jeg leste den :-) kan liksom se hele historien for meg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå