Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på jakt etter gode deodoranttips. Jeg synes aldri jeg finner en jeg er fornøyd med. De jeg har brukt de siste årene er følgende:

- Biotherm sin roll on. Den beste med tanke på lukt og holdbarhet. Men den gir gule ringer under armene på hvite plagg.

- Vichy roll on fra apoteket. Setter ingen flekker, men effekten er for dårlig.

- Clarins roll on. God lukt, og ingen flekker. Den holder også ganske bra, men jeg savner fortsatt at den holder hakket lengre. Jeg er ofte på farten fra tidlig til sent, direkte fra jobb til aktiviteter, og da er den ikke god nok, men det er mulig jeg krever for mye. Jeg synes også at det påføringsrullen er for dårlig, det kommer fort for mye.

Billigmerker har jeg ingen god erfaring med, det har jeg gitt opp for lenge siden. De gir gule ringer på hvite plagg, og lukten er syntetisk og parfymert.

Alle tips mottas med takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Pure-deodorantene man får kjøpt på Vitusapotekene! Den lukter godt (den med parfyme, man får en med og en uten), hjelper veldig mot svettelukt, ikke flekker i tøyet (selv om jeg ofte er litt kjapp med å ta på meg klær) og om det først blir litt lukt, så sitter det ikke igjen i tøyet som jeg ofte har opplevd med andre merker.

• 2 uker senere...
Skrevet

Elsker Neutral sin! Både sambo og jeg bruker denne. Gir ingen irritasjon, og inneholder ikke parfyme, konserveringsmidler eller fargestoffer. Billig er den også. Fåes på Kiwi i alle fall!

• Liker 1
Skrevet

Jeg henger meg på og lurer på om noen kan nevne en god "stick" deodorant, altså ikke roll-on. :)

Jeg har nå prøvd en fra Jason med tea tree oil, men den er ikke perspirants, så for meg funket det ikke helt.<br /><br /> Anonym poster: b2a35b73e94076f7704174fe0247d6ee

Skrevet

Elsker Neutral sin! Både sambo og jeg bruker denne. Gir ingen irritasjon, og inneholder ikke parfyme, konserveringsmidler eller fargestoffer. Billig er den også. Fåes på Kiwi i alle fall!

Enig med denne. 0 alkohol, 0 fargestoffer, 0 parabener. Holder dagen lang. Jeg har heller ikke opplevd å få misfargede klær med Neutral roll on.

Anonym poster: d960b99b65e4067883bb6533f33882e6

Skrevet

Veldig fornøyd med Neutral jeg også :)

Skrevet

Trur jeg skal gi Neutral et forsøk jeg,i og med at det er så mange som er fornøyd med den. Takk for tips!

Skrevet

Jeg og er veldig fornøyd med neutral :)

Skrevet

Helena Rubinstein - Nudit. Liker denne veldig godt. Holder meg tørr og svetteluktfri hele dagen. :hoppendeglad:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...