Gå til innhold

Jannike Kruse ser gammel ut (bildebevis)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble lang i masken da jeg så alderen på dama, hun er 37 år gammel! Det må være en tastefeil? Hun ser mer ut som 47 eller 57! Bildet fremhever rynker, men hun har likevel den "satte" looken til en gammal dame i overgangsalderen!

Bildebevis!

Anonym poster: 8f6ef1e3c9486e550c9cd3e7930a7896

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke enig. Synes hun ser ut som hun er 37, kaaaaanskje 38.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Jeg ble lang i masken da jeg så alderen på dama, hun er 37 år gammel! Det må være en tastefeil? Hun ser mer ut som 47 eller 57! Bildet fremhever rynker, men hun har likevel den "satte" looken til en gammal dame i overgangsalderen!

Bildebevis!

hmm hun hadde et utseende som får henne til å se ung og gammel ut på samme tid. Ville tippa hun var mellom 40 og 45 om jeg ikke visste alderen hennes. Ikke over 50. Sååå gammel ser hun ikke ut.
  • Liker 1
Skrevet

Det er noe med bildet som fremhever linjer veldig...

Skrevet

Syns ikke hun ser gammel ut, men hun har "røykeansikt".

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes hun ser ut som en normal 37-åring. Skjønner ikke hvor folk tar det fra at få mennesker har linjer og antydninger til rynker i den alderen, det er jo så individuelt, og fullstendig vanlig. Det betyr jo ikke at man ser ut som en 50-60åring.

• Liker 3
Skrevet

Hun er født i 1975. Er det egentlig interessant å diskutere dette?

• Liker 5
Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg synes hun var ganske flott. Pent ansikt, pent hår, pen kropp osv. Og jeg hadde nok tippa at hun var ca 40.

Skrevet

Syns ikke hun ser gammel ut, men hun har "røykeansikt".

Hva legger du i røykeansikt? Hvordan kan du se det?

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg forventet et bilde av en gammel sviske, men dama ser jo ikke spesielt gammel ut i det hele tatt.

• Liker 2
Gjest HunterLady
Skrevet

Hva legger du i røykeansikt? Hvordan kan du se det?

De som røyker eller har røkt i flere år, får gjerne veldig sammensatte fine, små rynker rundt munnen som følge av suging på sigaretter.

Røykere har også oftere en gusten og grålig hudfarge kontra de som ikke røyker. Også har de oftere styggere tenner enn en ikke-røyker.

Dog synes jeg ikke Jannike Kruse har røykeansikt i det hele tatt.

Skrevet

Jeg synes vel hele denne diskusjonen er en smule ufin, men tror jeg kan avkrefte at hun noen sinde har røkt.

Dere som skriver her - hvordan vil dere se ud når dere er 37? Vilde dere synes at det var hyggelig om folk diskuterte om dere så mye eldre ud, og hadde røkeansikt?

Hvorledes vilde dere ha reagert på en slik offentlig debatt om dere selv, som dere hverken har bedt om, eller har mulighed til å stoppe?

Ærlig talt!

• Liker 6
Skrevet

Jeg synes vel hele denne diskusjonen er en smule ufin, men tror jeg kan avkrefte at hun noen sinde har røkt.

Dere som skriver her - hvordan vil dere se ud når dere er 37? Vilde dere synes at det var hyggelig om folk diskuterte om dere så mye eldre ud, og hadde røkeansikt?

Hvorledes vilde dere ha reagert på en slik offentlig debatt om dere selv, som dere hverken har bedt om, eller har mulighed til å stoppe?

Ærlig talt!

Jeg vet det er feil, men jeg gjør det uansett. Jeg vet ikke hvorfor alle i denne tråden ( unntatt deg) får noe ut av å kommentere fremmedes utseende.

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Hun har eldet sykt fort. For bare 3-4 år siden så så hun mye friskere ut. Men hun har vel hatt en liten baby i mellomtiden og hun er moden dame liksom så at hun har noen linjer og rynker er jo ikke akkurat en overraskelse.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Ærlig talt!

Ert du dansk eller bare snobbete? Spør ikke for å være frekk, men du skriver på en sånn måte.

Skrevet

Jeg synes dette er en slem debatt, og jeg synes Jannike kruse er en flott dame, som ser sunn og frisk ut.

• Liker 2
Gjest BettyBoop
Skrevet

Jeg synes dette er en slem debatt, og jeg synes Jannike kruse er en flott dame, som ser sunn og frisk ut.

Syns og hun er pen.

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

selvfølgelig er hun pen, det har hun alltid vært, hele familien der er tjokkfulle av gode gener

Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Det at hun er veldig tynn kan være en grunn, hun ser veltrent ut. Hun hadde kledd noen flere kg for å fylle ut linjene og for å skape mer harmoni i ansiktet.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...