Gå til innhold

Kombiner vaskemaskin og tørketrommel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de blitt noe bedre med årene? Noen som har det og er fornøyd?

Anonym poster: 8f57efa32ec548c75a939a9c8f31b0d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en fra AEG som jeg nettopp har kjøpt, og er veldig fornøyd. Deilig å sette på en vask som er ferdig tørket når jeg kommer hjem fra jobb!

Etter å ha lest masse om dem, endte jeg på AEG L16850A3. Det lønner seg visst ikke å kjøpe de billige, skal du ha kombimaskin må du være villig til å betale litt for en ordentlig en.

Hvis ikke er det visst mye problemer med at tøyet ikke blir tørt, og mye lo på klærne. Videre, så er det viktig å ha tørkekapasitet som er ok. Min har kapasitet på 5 kg (vaskekapasitet 7 kg). De billige har gjerne bare 3 kg, og da må du ta ut halve vasken før tørkeprogrammet kan starte.

Det eneste minuset så langt, er det åpenbare: Man kan ikke vaske mens tørketrommelen går. :) Men, som sagt så setter jeg nå stort sett bare på vasken før jeg går hjemmefra om morgenen, så det er ikke noe problem for meg.

Anonym poster: 338c1642281f1e81cc0a854db3f8fb33

Skrevet

Åå takk for svar :)

Så det blir helt tørt altså? Hvor lang tid bruker den på å tromle da? Blir klærne veldig krøllete?

Skrevet

Åå takk for svar :)

Så det blir helt tørt altså? Hvor lang tid bruker den på å tromle da? Blir klærne veldig krøllete?

På mitt sengetøy (dobbeltdyne/seng) setter jeg på tromling i 150 minutter. Da har det en anelse fukt i seg , men jeg legger på sengen og da er det helt tørt i løpet av et par timer. Kunne sikkert satt det på lenger, men tenker på strømregningen. :)

Litt krøllete blir det, men ikke voldsomt. Nå bruker jeg jo ikke tørketrommelen noe særlig på annet enn sengetøy/håndklær og undertøy/sokker/treningstøy, fordi det er jo omtrent ingen dameklær som tåler tørketrommel!

Anonym poster: 338c1642281f1e81cc0a854db3f8fb33

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...