Gjest SebraPiken Skrevet 15. august 2012 #1 Skrevet 15. august 2012 Jeg skal kjøpe meg et nettbrett nå, har lenge vurdert Samsungen, og er ikke helt sikker... Den kommer til å bli brukt mest til film, surfing (ikke bilder....skjønner ikke vitsen med kamera) og kanskje noen spill... God batteri-levetid er et 'must'. Ønsker bare wifi-nettverk. Hvilken bør jeg satse på? Har fra før av SG2 mobilen, så da er det kanskje greit å fortsette med samsung.. Eller? Takker for svar
Gjest Bobler Skrevet 15. august 2012 #2 Skrevet 15. august 2012 Faren min har ipad og angrer på at han ikke kjøpte samsung sin. Den støtter ikke flash, så han får f.eks ikke sett mange video-klipp og andre ting som krever flash-støtte. Han hadde aldri tenkt over det før, men nå som han ikke har det ser han hvor irriterende det er å ikke kunne spille av ting. 1
Gjest SebraPiken Skrevet 15. august 2012 #3 Skrevet 15. august 2012 Faren min har ipad og angrer på at han ikke kjøpte samsung sin. Den støtter ikke flash, så han får f.eks ikke sett mange video-klipp og andre ting som krever flash-støtte. Han hadde aldri tenkt over det før, men nå som han ikke har det ser han hvor irriterende det er å ikke kunne spille av ting. Ah, det kan jo vær en fordel med flash, ja! Takker for svar!
Cordelia Skrevet 16. august 2012 #4 Skrevet 16. august 2012 Jeg har Tab og synes den fungerer supert til mitt bruk så langt ihvertfall. Nå at jeg ikke prøvd ut ipad da, så vet ikke hvordan den funker i forhold. Du kan også legge inn minnebrikke på opptil noen og tredve Mb. Den har kameraer på begge sider. Men kameraet er bare på 3mpx, ikke at jeg bryr meg da jeg ikke kommer til å bruke kameraet så ekstremt mye. Skjermen er god, så du kan fint se film på den i HD kvalitet. Batteriet holder lenge. Jeg har med Sim-utgang og. Men du får vel til bare Wifi og tror jeg. Prismessig er det iallefall å anbefale.
Karmosin Skrevet 16. august 2012 #5 Skrevet 16. august 2012 Jeg har iPad 2 som jeg er godt fornøyd med og ikke vil fraråde noen å kjøpe, men hadde jeg skullet handle i dag ville jeg gått for Samsungen av de to. Samsungskjermene er ren nytelse og flash er kjekt.
Gjest SebraPiken Skrevet 16. august 2012 #6 Skrevet 16. august 2012 Takker for svar! Tror nok det blir Samsung gitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå