Gå til innhold

Forvirra!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtte en herlig kar på en fest for ca en måned siden. Han tok initativ til kontakt og vi skrev noen meldinger frem og tilbake før jeg dro til han på nachspiel en sen lørdagskveld. Praten gikk lett, og det endte jo i sex. Møttes flere ganger i løpet av de to neste ukene, men den siste gangen var han unnvikende og fortalte at han savnet eksen som dumpet han for halvannet år siden. Da tenker jeg selvsagt at jeg er så forferdelig at han begynner å tenke på eksen sin ETTER at vi har holdt på, jeg hadde skjønt det om han sa det første gang vi møttes.

Han skriver til meg hver gang han er pålogget på FB, men spør ikke lenger om jeg vil komme til han, selv om jeg hinter innpå... Blir så forvirra. Om han ikke var interessert i det hele tatt så ville han vel ikke sendt meg meldinger? Mannen er 34 og virker som en staut og seriøs type (litt for seriøs i forhold til de jeg har møtt tidligere)

Er dette bare et feigt triks for å slippe å være ærlig?

Anonym poster: 4fa8b7d70f4bd295eaf712a83bf2855d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan også nevne at vi brukte å ligge i senga til langt utpå dagen og ha sex, prate, kose og se på tv, men den siste dagen sto han opp grytidlig før jeg våknet. Da var det egentlig bare å stå opp og ta bilen hjem fordi han hadde et ærend. Hvorfor skal det være så komplisert? Kan man ikke bare være ærlig med hverandre, istedet for å gå rundt grøten... Og for å bli enda mer forvirret får man flere meldinger om dagen, og han blir sur om han ikke får melding med en gang?! Grr. Dagens lille utblåsning :pisk:

Man blir jo også litt blindet av forelskelse i starten så greit å få et annet syn på dette her.

Anonym poster: 1b46a63bfb45caa5f56ac922ba6b8567

Skrevet (endret)

Sannsynligvis har nå denne eksen kontaktet ham og vist interesse igjen, tenker jeg.

Endret av Steinar40
Skrevet

Ja, det er en mulighet, men virker heller ikke slik da hun dumpet han og de hun mer eller mindre avsluttet det hele da. Men da hadde han nok vært ærlig på den biten og sluttet å sende meg meldinger. Litt vanskelig å få pratet om dette når jeg ikke møter han, vil ikke ta det på melding i fare for å virke som en needy kontrollerende kjerring. Han virket så interessert i starten, fortalte venner og søsken om meg, slettet gamle bilder av eksen sin på Facebook (album) og plutselig *poff* så snur han. Er det rart jenter blir paranoide og overanalyserer alt?! :bond:

Skrevet

Ja, det er en mulighet, men virker heller ikke slik da hun dumpet han og de hun mer eller mindre avsluttet det hele da. Men da hadde han nok vært ærlig på den biten og sluttet å sende meg meldinger. Litt vanskelig å få pratet om dette når jeg ikke møter han, vil ikke ta det på melding i fare for å virke som en needy kontrollerende kjerring. Han virket så interessert i starten, fortalte venner og søsken om meg, slettet gamle bilder av eksen sin på Facebook (album) og plutselig *poff* så snur han. Er det rart jenter blir paranoide og overanalyserer alt?! :bond:

Jeg tror som sagt at denne eksen har angret seg, og at han nå har blitt forvirret og usikker av dette.

En annen mulighet er jo at han bare ikke har klart å gå videre. Dårlige avslutninger kan henge igjen (altfor) lenge.

Tror du bør vurdere om du skal satse mye mer på denne fyren.

• Liker 1
Skrevet

Møtte en herlig kar på en fest for ca en måned siden. Han tok initativ til kontakt og vi skrev noen meldinger frem og tilbake før jeg dro til han på nachspiel en sen lørdagskveld. Praten gikk lett, og det endte jo i sex. Møttes flere ganger i løpet av de to neste ukene, men den siste gangen var han unnvikende og fortalte at han savnet eksen som dumpet han for halvannet år siden. Da tenker jeg selvsagt at jeg er så forferdelig at han begynner å tenke på eksen sin ETTER at vi har holdt på, jeg hadde skjønt det om han sa det første gang vi møttes.

Han skriver til meg hver gang han er pålogget på FB, men spør ikke lenger om jeg vil komme til han, selv om jeg hinter innpå... Blir så forvirra. Om han ikke var interessert i det hele tatt så ville han vel ikke sendt meg meldinger? Mannen er 34 og virker som en staut og seriøs type (litt for seriøs i forhold til de jeg har møtt tidligere)

Er dette bare et feigt triks for å slippe å være ærlig?

Anonym poster: 4fa8b7d70f4bd295eaf712a83bf2855d

Han liker vel å ha mange baller i luften samtidig. Kan jo være greit å ha flere damer på gress for de som liker den slags. Eller så hadde han lyst til å pule litt rundt før han returnerte til sin store kjærlighet.

Skrevet

Han liker vel å ha mange baller i luften samtidig. Kan jo være greit å ha flere damer på gress for de som liker den slags. Eller så hadde han lyst til å pule litt rundt før han returnerte til sin store kjærlighet.

Han virker som en ærlig mann, og han fortalte at han ikke har holdt med noen andre siden det ble slutt med han og eksen. Godt mulig han har funnet ei ny ei, eller at eksen plutselig kom tilbake (tvilsomt) Men han fortsatte å sende meg mange meldinger, men nå er det helt stopp.

Burde jeg ta kontakt med han? For jeg er interessert i fyren, selv om jeg ikke har tatt mest intitativ, grunnen for det er at jeg ikke vil føle meg som en komplett idiot om jeg maser og han holder på med ei annen, og derfor kan jeg kanskje virke litt kald og uinteressert.. Tviler på at han holder meg på gress, for han virker absolutt ikke som den typen. Jeg er rådvill :/ Og merker jeg får en knekk i selvtilliten når han dropper meg når jeg for en gang skyld åpner meg for en mann.

Skrevet

Glemte å tilføre, Virker nesten som om han velger den feige måten ved å sakte men sikkert ta mindre og mindre kontakt, til vi til slutt ikke har noe mer kontakt. Jeg har tatt kontakt de siste gangene, og da er han superhyggelig, spør om hva jeg har gjort, planene for helg etc.

Skrevet

Kanskje det hele bare gikk litt for fort for ham? At det plutselig gikk opp for ham hvor seriøst det begynte å bli mellom dere, og at han trenger litt tid. Ikke lett å si.

Anonym poster: 80c3e89885faa8277ec0fdaa4f2fc2b6

Skrevet

Ja, du sier noe der. Det gikk fort i svingene, men vi hadde det bare hyggelig, satt på terassen og drakk vin og snakket om alt mellom himmel og jord, aldri noe veldig personlig, og jeg har heller ikke antydet at jeg er ute etter noe forhold, men han er kanskje ikke vandt med å hoppe til sengs den andre natta. Uff, nå høres jeg forferdelig usikker og patetisk ut, men så klart, når ting snur så fort så begynner man å lure på hva man har gjort feil.

Men ja, han har sagt at han trenger tid, men for hva da? Tid kan ikke få eksen som dumpet han tilbake, hvertfall ikke når det har gått et halvannet år. Hadde jeg møtt en fyr jeg fant interessant så til helvete med eksen! :fnise:

Skrevet

Men ja, han har sagt at han trenger tid, men for hva da? Tid kan ikke få eksen som dumpet han tilbake, hvertfall ikke når det har gått et halvannet år. Hadde jeg møtt en fyr jeg fant interessant så til helvete med eksen! :fnise:

Som sagt, hvis eksen hans har ombestemt seg så medfører det et problem for han. Selv om dette bare blir spekulasjoner ifra min side.

Og ifølge det du skriver over her så betyr det at du egentlig sitter og venter på en eks du også?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...