Gå til innhold

Hvordan er Assistent Kjøkkenmaskin (800 W)? Noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøvde å google litt, men fant ikke så mange forbrukertester.

Lurer på å kjøpe meg en slik kjøkkenmaskin, men er den verdt pengene? Syns den ser praktisk ut i størrelsen, vil kunne stå fremme på kjøkkenbenken og virker ellers solid.

Noen med erfaring? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En gammel klassiker det der, passer best hvis du baker deiger mer enn du visper men kan brukes til alt. :)

Anonym poster: 0d45268508848caaddfd91db0d9f7dcf

• Liker 1
Skrevet

Jeg har også og er veldig fornøyd. :smilyblomst:

Lage min Rundstykke hver helg, bake mye og må si at alt er super lett å rengjøre og har mye tilbehør. Jeg kan bare anbefale. :surprised:

• Liker 1
Skrevet

Jeg har hatt min i 11 år, jeg er storfornøyd med den. Vil virkelig anbefale den :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser på den med 800 W. Er den bra nok for det dere beskriver?

Ser at vispefunksjonen er litt dårlig ja, men har stavmikser som er helt fantastisk. Så, er mest for å lage brød og lignende jeg skal ha den til.

Supertakk for feedback jenter! :tommelsmil:

Skrevet

Anbefales på det varmeste. Vi har 800 W-utgaven med en bråte tilleggsutstyr, og den takler alt vi hiver oppi den på eksemplarisk vis. Vi visper ikke allverdens i utgangspunktet, men jeg har ikke noe å utsette på vispingen, og den elter og river og hakker i vei. Pen er den også.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en ekstra bolle med doble vispere, de visper raskere enn en vanlig mixmaster. Så jeg er veldig fornøyd med vispingen :)

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som det er denne jeg må kjøpe meg. Med doble visper.

Wuhuuu. Gleder meg til å få den i hus :)

Gjest gjest17
Skrevet

Kommer vel helt an på bruken? Men det er en god gammel traver, ingenting å si på kvaliteten! :-)

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker mammas gamle fra 1980. Funker som bare der. Om dagens maskiner er lije gode er det nok vel verdt hver krone.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...