Gå til innhold

Tro, håp og kjærlighet? Grafikk????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har lett og lett etter et symbol som viser tro, håp og kjærlighet. Vi har veldig lyst å bruke dette på innbydelser, kirkeprogram og sanghefte (+ monogram). Har sett et slikt symbol i dødsannonsene i avisen (huff, dette hørtes trist ut), men dette er jo et typisk tegn på evig kjærlighet.

Pppppplease help poor little Lullu?? :cry:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Microsoft (Office) har masse av dette. Åpne et Officeprogram og velg insert clip art. Med et par tastetrykk til kan du se tusenvis av clip art på Microsoft sine websider!

Skrevet

Har sett der, men fant desverre ikke noe som har med både tro, håp og kjærlighet å gjøre.....

Noen andre??

Skrevet

Jeg fant masse med tro, håp og kjærlighet da jeg holdt på med bryllupsgreier! Finner du ikke, så får du lete bedre!

Skrevet
Jeg fant masse med tro, håp og kjærlighet da jeg holdt på med bryllupsgreier! Finner du ikke, så får du lete bedre!

Det var da fælt da du.......... :klø:

Leter og leter og leter jeg, men har ikke funnet noe enda. Men stoler på deg - dukker vel opp noe snart.

Skrevet

Hva heter det på engelsk? :oops: Jeg kan godt hjelpe deg å søke

Skrevet
Hva heter det på engelsk?  :oops: Jeg kan godt hjelpe deg å søke

Jeg prøvde å søke på "faith, hope, love", men fikk ikke noe lurt opp...bare bibelsitatet...

Skrevet

Vet det skal være en side, hvor de lager bl.a. monogrammer og stempel for deg (engelsk side). Mener jeg såg slike som du er ute etter der, som faktisk var fine, men husker ikke hva sida het. Men det er mulig jeg kom over den herfra, så da er det kanskje noen andre som vet hva jeg mener?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...