Gå til innhold

Sukk hvorfor er helsesøstre så plagsomme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er en pain in ass, noen ganger, hun gnåler på meg at barna mine er for tynne og lave for alderen, men de spiser sunn og god normal mat, og løper mye.

Ble skikkelig sint på henne forrige gang og sa rett ut til henne at folk i min fars familie er små og tynne, mens de i min mors familie er store og kraftige. Så barna har arvet morfar sin benbygning, fatteren min er tynn og middles høy!

Anonym poster: cf11f54b862366a28a0f79c3b8a455b9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjipt helsesøster :( men kan du ikke bytte da?

Skrevet

Hvorfor skriver du helsesøstre (flertall) ?

Er det ikke bare en du føler du har dårlig erfaring med?

Jeg har tre barn og har veldig god erfaring med helsesøstrene jeg har vært i kontakt med når det gjelder alle tre.

Anonym poster: c9e93717e986b77b699c09afbe0e65f9

Skrevet

Jeg har også dårlig erfaring med flere helsesøstre (ikke alle). Opplever dem som nedlatende og bedrevitende. Jeg er faktisk ikke født i går!

Anonym poster: ddeadf6716442b91a45a6179f65b40ad

Gjest BettyBoop
Skrevet

Hun er en pain in ass, noen ganger, hun gnåler på meg at barna mine er for tynne og lave for alderen, men de spiser sunn og god normal mat, og løper mye.

Ble skikkelig sint på henne forrige gang og sa rett ut til henne at folk i min fars familie er små og tynne, mens de i min mors familie er store og kraftige. Så barna har arvet morfar sin benbygning, fatteren min er tynn og middles høy!

Anonym poster: cf11f54b862366a28a0f79c3b8a455b9

Ja de helsesøstrene de helsesøstrene. Av og til følger de bare læreboka og fint lite annet. De ser ikke individuelle forskjeller av og til. Det erfarte foreldrene mine med oss barna da vi var små
  • Liker 3
Skrevet

Så synd dere har så dårlige erfaringer! Jeg har hatt veldig godt kontakt med vår helsesøster, en skikkelig allright dame, men blir jo skeptisk nå som vi skal på nytt sted etter flytting, håper ikke jeg har like uflaks som dere... Men er jo lov å bytte vel, finnes vel flere enn ei på helsesenterne....

Skrevet

Jeg har hatt begge deler, ei skikkelig drittkjerring og tre fantastiske etterpå. Må bare spore av og fortelle en litt morsom historie fra ettårs kontrollen til guttene. Først ble den ene sjekket mtp pungen og legen sier bare "hmmm, ja det ser greitt ut". Så er det nestemanns tur. Av med bleia, legen kikker og utbryter "den var mye lengre enn den andre sin" og så ble han litt forlegen fordi jeg brøt ut i latter.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ja hadde også en ufyselig en hvor vi bodde før, som og kommenterte at mine små er for tynne og lave og tuet med ditt og datt!

Trenger ikke å bytte fordi jeg fikk en fantastisk nyhet, hun skal pensjonere seg og vi får en ny helsesøster snart!

Endret av Anciol

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...