Gå til innhold

Erstatter for Md formulations total protection light tint

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, spørsmålet mitt er altså om noen har tips til en flytende dagkrem med solfaktor og lett farge? Har brukt MD sin lenge og vært fornøyd med den, men nå ser det ikke ut til at den er å få tak i lenger. Har lett på ebay og forskjellige netthandler, men finner ingen.

Det er en god solfaktor som ikke klisser, også har den en fin farge som passer som dagkrem, må finne en like god erstatter..Tåler dessverre ikke mineralsminke.

Anonym poster: 9a3e2432b9d70cda6fdcee3db9ad3aea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer på det samme. Utrolig irriterende at denne ikke er å få tak i lenger. Har liten tro på at jeg kan finne en som er like bra, og jeg gidder nesten ikke lete engang, og gjøre masse bomkjøp.

Anonym poster: 8e2fde136a179a1e2478989f4776b029

Skrevet

Jeg vet, det er så frustrerende! Har prøvd andre flytende foundations, men det synes jeg blir så dekkende. MD sin var akkurat passe, og så kjekt med dagkrem og solfaktor i ett.. Skjønner ikke hvorfor de ikke lager den lengre. :(

Skrevet (endret)

De hadde et stort feilprodusert parti. Jeg måtte returnere min til Feelunique. Jeg hadde hørt veldig mye bra om den, men samme hvordan jeg påførte den endte jeg opp med at hele kremen skallet av huden min og la seg i klumper. Jeg kontaktet Feelunique og de sa at det hadde skjedd noe galt med produksjonen av kremen, og at de refunderte alle som hadde fått krem fra det partiet. De jobber vel kanskje med å endre noe slik at de kan gjøre det riktig igjen.

Mitt tips er for øvrig å prøve La Roche Posay sine, de dekker ikke mye, men fargen smelter inn i huden, og de er fuktighetsgivende. Jeg har et par forskjellige, både med faktor 50 og 20 så vidt jeg husker.

Endret av Glynis
Skrevet

Takk for tipset, Glynis. Leste litt rundt, og har bestemt meg for å prøve en BB-cream fra skin79. Den har fått god omtale, og skal ha både dekkevne og spf. Så får vi se om det er en grei erstatter :)

Men altså, et feilparti burde jo ikke være nok til å slutte å produsere den helt syns jeg.. får krysse fingre for at den kommer tilbake etterhvert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...