Gå til innhold

Stokke newborn set - erfaringer?

Anbefalte innlegg

Gjest Swipper
Skrevet

Er det noen her som har erfaring med Stokke Newborn Set? Har ei venninne som sier hun er veldig fornøyd ettersom du får barnet på høyde med deg selv ved bordet om man sitter med middag, kontorting o.l. Virker jo veldig kjekt, men er så usikker selv og trenger litt flere meninger før jeg bestemmer meg.

Skrevet

dette er et av babytingene jeg ikke hadde klart meg uten!jeg brukte det HVER eneste dag flere ganger daglig til han ble for stor til det og kunne sitte i bøylen!

sett babyen i stolen når:

- du skal vaske på kjøkkenet

- lage mat

- finne flaske (min var flaskebarn så det ble mye venting på flaske)

- når vi spiste middag

- vi brukte den også i dåpen

- ta den med deg til noen som også har tripptrapp (noe som mange har), så har du høystol du kan gi babyen mat i når h*n skal spise fast føde når h*n har begynt med det men er for liten til å sitte i bøylen.

ANBEFALES PÅ DET STERKESTE!

Skrevet

Av alle ting jeg kjøpte mens han var baby, er dette utvilsomt et av de aller beste kjøpene!

Jeg brukte den på samme måte som ^me^, og det var virkelig genialt. Når junior ikke ville ligge på gulvet mens jeg laget mat, spiste, vasket opp osv. satt han der og jeg kunne kommunisere litt med ham samtidig som jeg gjorde de tingene jeg måtte gjøre.

Gjest Swipper
Skrevet

Da er jeg ikke i tvil lenger! Det må kjøpes. :smilorange:

• Liker 1
Skrevet

Hvor lenge kan man egentlig bruke dette new born settet? når er barnet blitt for stort??

Skrevet

Jeg tror jeg sluttet å bruke det da han var rundt 9 mnd. Da satt han så greit at han like gjerne kunne sitte i Tripp Trapp-stolen, og hadde dessuten ikke det samme behovet for å være i nærheten av meg alltid. Opp til 9 kg sier bruksanvisningen.

Skrevet

Men det er slik at det kun passer på nyere tripp trapp stoler?? Ingen som har prøvd å feste det på en gammel??

Her kommer nok den gamle tripp trapp stolen til samboer i hus ;)

Gjest Magdalene
Skrevet

De passer kun til tripptrappstolene produsert etter 2003.

Skrevet

Men det er slik at det kun passer på nyere tripp trapp stoler?? Ingen som har prøvd å feste det på en gammel??

Her kommer nok den gamle tripp trapp stolen til samboer i hus ;)

Vi kjøpte en brukt stol, vet ike hvor gammel, men over sju år, og den passer fint på den. :)

Må ellers si meg enig med de andre her, er veldig fornøyd med stolen.

Skrevet

Noen som vet hva som er grunnen til at de ikke passer til de gamle?? Hadde gleda meg til å kjøpe newborn set til stolen, så ble i grunnen ganske skuffa. Kjedelig at de har endra på den :(

Skrevet (endret)

Hvor lenge kan man egentlig bruke dette new born settet? når er barnet blitt for stort??

det kommer helt ann på babyen det, det er som å spør når er barnet for stort for str 68...

min var for stor når han var ca 5 mndr gammel, men jeg har en lang gutt som kunne sitte tidlig selv :)

Endret av ^me^
Skrevet

Noen som vet hva som er grunnen til at de ikke passer til de gamle?? Hadde gleda meg til å kjøpe newborn set til stolen, så ble i grunnen ganske skuffa. Kjedelig at de har endra på den :(

Søsteren min har brukt min på gammel stol. Den henger fast, det er bare at de "plankene" som er ryggen er bredere eller noe, så den glir ikke helt ned i festet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...