Gjest linneawarp Skrevet 15. august 2012 #1 Skrevet 15. august 2012 Jeg tenker å få et skreddesydde trenings og kostholdsprogram. SATS eller Elixia er flink? Har du gått ned i vekt? Fått resultater av styrketrening eller en eller annen form trening?
James Blond Skrevet 15. august 2012 #2 Skrevet 15. august 2012 Uten at jeg VET, vil jeg anta at den personige treneren har mer å si, enn hvilket senter h*n jobber for... 1
Envy Skrevet 15. august 2012 #3 Skrevet 15. august 2012 Godt poeng James Bond! Personlig har jeg elendig erfaring fra SATS. Veldig god erfaring med Avancia. God oppfølging og veldig flink PT Men det som har funket best for meg er at jeg har blitt kjent med folk som virkelig er flinke og kan mye på privaten. Mye bedre enn å betale dyrt for en PT som du bare har "tilgang" på noen få timer.
Cherie Skrevet 15. august 2012 #4 Skrevet 15. august 2012 Jeg er kjempefornøyd med de vanlige treningsveilederene ( i alle fall den jeg har) på 3T. Nå finnes jo 3T bare i trøndelag, men der koster det ikke noe å få lagt opp et styrkeprogram og å få oppfølging på dette... 3T <3
micromaya Skrevet 16. august 2012 #5 Skrevet 16. august 2012 Jeg vil påstå at det resultatet avhenger mer av den personlige treneren enn senteret h*n jobber på . Jeg vil også tipse deg om at SATS nå har lansert Sats You, et 8-ukers motivasjonsprogram. Synes det virker som et fint opplegg! Du kan lese mer om det her: http://www.sats.no/nyheter/sats-you/ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå