Gå til innhold

Personlig trener (trening/kosthold) - SATS vs Elixia ? Resultateter?

Anbefalte innlegg

Gjest linneawarp
Skrevet

Jeg tenker å få et skreddesydde trenings og kostholdsprogram.

SATS eller Elixia er flink? Har du gått ned i vekt? Fått resultater av styrketrening eller en eller annen form trening?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uten at jeg VET, vil jeg anta at den personige treneren har mer å si, enn hvilket senter h*n jobber for...

• Liker 1
Skrevet

Godt poeng James Bond!

Personlig har jeg elendig erfaring fra SATS. Veldig god erfaring med Avancia. God oppfølging og veldig flink PT :) Men det som har funket best for meg er at jeg har blitt kjent med folk som virkelig er flinke og kan mye på privaten. Mye bedre enn å betale dyrt for en PT som du bare har "tilgang" på noen få timer.

Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med de vanlige treningsveilederene ( i alle fall den jeg har) på 3T. Nå finnes jo 3T bare i trøndelag, men der koster det ikke noe å få lagt opp et styrkeprogram og å få oppfølging på dette...

3T <3

Skrevet

Jeg vil påstå at det resultatet avhenger mer av den personlige treneren enn senteret h*n jobber på ;).

Jeg vil også tipse deg om at SATS nå har lansert Sats You, et 8-ukers motivasjonsprogram. Synes det virker som et fint opplegg! Du kan lese mer om det her: http://www.sats.no/nyheter/sats-you/

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...