Stueloff Skrevet 15. august 2012 #1 Skrevet 15. august 2012 Jeg lurer på om det er flere som har det slik. Når jeg først får en hobby så blir jeg ekstremt opptatt av den, f.eks. akkurat nå er det å sitte på kg. Kan bruke flere timer om dagen med å bare lese gjennom masse tråder og kommentere en gang i blant, men så plutselig mister jeg interessen og begynner på noe nytt som håndarbeid, lesing, skriverier, studere filosofi eller religion, se alle filmene som en bestemt skuespiller er med i m.m. Interessen kan vare alt fra en måned til et halvt år før den forsvinner og kommer tilbake igjen om noen måneder eller år, og det er ikke det at jeg blir så oppslukt i hobbyen at det går utover mitt virkelige liv, problemet er bare at jeg aldri rekker å bli flink til noe før jeg får en ny mer spennende interesse. Noen som har det slik eller vet noen triks til å holde interessen oppe så lenge at man faktisk kan få noe utav det?
Gjest Tekola Skrevet 16. august 2012 #2 Skrevet 16. august 2012 Jeg har det litt på samme måten! For meg har det hjulpet noe å stadig utfordre meg selv på det. Prøve vanskeligere ting, mer komplisert og så videre. Men jeg henger meg på her for å se om ikke det kommer flere gode ideer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå