Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok en cb med ukesindikator som viste 2-3 uker. Tok i morges en billigtest som var rød klar og tydelig strek, men ikke like sterk som kontrollstreken. Har dette noe å si? Vil det si at jeg ikke har mye hcg, eller er en strek en strek?<br /><br /> Anonym poster: 9b8cdd33dc3ddc620fdfc5d6f0f44a01

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av hva jeg har hørt og erfart; en strek er en strek! ;)

Skrevet

På graviditetstest er en strek en strek. Dvs at testen er positiv uansett styrke på streken(bortsett fra skyggestrek)

Etter min erfaring har billigtestene langt svakere streker enn f eks Clear Blue.

Anonym poster: 382017b0d80cfa649b08c844101c09d7

Skrevet

Det var godt å høre. Ble litt nervøs når den ikke var så sterk. Vet ikke helt om jeg stoler på de billigtestene!? Tok 3 stk og alle var forskjellig. Men er det sånn at etter noen dager bør streken bli sterkere? Eller trenger den ikke nødvendigvis det?<br /><br /> Anonym poster: 9b8cdd33dc3ddc620fdfc5d6f0f44a01

Skrevet

Ikke nødvendigvis. Men det er ved blodprøve når de sjekker hcg at tallene skal bli høyere etterhvert, ellers kan det tyde på at noe ikke er helt 100%...

Skrevet

En strek er er strek ja. tror det er andre veien det er vanligst at testen kan vise feil.

Skrevet

Okei:) har tatt blodprøver så får vente å se hva de sier.<br /><br /> Anonym poster: 9b8cdd33dc3ddc620fdfc5d6f0f44a01

Skrevet

En strek er en strek. Gratulerer!

Skrevet

Takk takk :D<br /><br /> Anonym poster: 9b8cdd33dc3ddc620fdfc5d6f0f44a01

Skrevet

En strek er en strek, mine var i hvert fall svakere enn kontrollstreken da jeg var gravid. Og når du i tillegg har fått positivt på en digitaltest er det i hvert fall ingen tvil!

Gratulerer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...