AnonymBruker Skrevet 14. august 2012 #1 Skrevet 14. august 2012 Kort fortalt: Var på hyttefest, ble full, og satt på hjem med noen andre på festen. Avtalte med denne kjekke gutten at han skulle ta sykkelen min hjem.(Hans forslag, hadde han baktanker?) Jeg hadde sovnet, og telefonen ringte. Han lurte på om jeg ikke ville komme ut. Det gjorde jeg. Det endte med at han fingret meg - ute. Han fikk seg ikke noe. (merkelig ?) Seks måneder senere: Hendelsen er noe jeg ikke tenkte mer på. Hadde heller ikke sett eller snakket med han. Pluteselig en natt vokner jeg av at noen ringer meg. Klokka er halv tre. Det er han. Han hadde vært ute og drukket, men var ikke merkbart full. Han spør om jeg vil komme ut. Det vil jeg. Vi møtes ved et lagerhus i bygda som ligger 200 meter fra meg. Først snakket vi. Det endte bare med litt klining, selv om han prøvde å åpne buksa mi. Jeg sa at jeg hadde mensen. Ikke noe press fra hans side i hele tatt. Så tar vi farvel. Var ute tilsammen kanskje en time. Ikke mange minuttene etter vi hadde tatt farvel, får jeg flere meldinger fra han: "jeg som ville ha sex med deg", "ikke for å være frekk nei, men du er så søt og fin", "du er veldig pen", "jeg er faktisk litt forelsket i deg". Mener han at han er "litt" forelsket i meg, eller er det noe han bare sier for å få bruke meg som "puledukke" etterhvert? Han har jo ikke fått seg noe av meg ennå.. Kanske fylla har skylda? Og ja, han har kjæreste. Hun er fire år eldre enn meg, og vet ingenting stakkars. Må legge til at han har understreket at han ikke vil presse meg til noe, de to gangene vi har vært sammen. Og sist gang klaget han dessuten over all sutringen til sin nåværende kjærste. Hva skal det bety? Anonym poster: 9b78473e6e3addda9882b081e2f4b210
solch Skrevet 14. august 2012 #3 Skrevet 14. august 2012 Wow, har vært i en helt lik situasjon. Bare at jeg var 14 og han 21, og dette er 3 år siden. Han hadde dame, hun var 3 år eldre enn meg, ante ingenting. Han ringte meg hele tiden, ble så intenst tilslutt at jeg måtte blokkere nummeret hans fra mobilen min, og han kunne finne på å oppsøke meg hjemme hos meg midt på natta. Han er nok bare ute etter å ha sex med deg, slik var det iallefall hos meg da, og situasjonen er så og si prikk lik. Han kunne si ting som at han likte meg, kritiserte dama si og fortalte historier om at hun hadde vært utro mot han, blablabla, men når alt kom til det store stykke var det bare sex han var ute etter. Vi tåler ikke trynet på hverandre den dag i dag, selv om jeg må treffe på han hver gang jeg er på jobb. Forferdelig! Om han liker deg så burde han isåfall gjøre det slutt med den stakkars dama hans før han gjør noe som helst med deg. Det bør du gi han klar beskjed om! Det er aldri greit å være utro 12
Guybrush Skrevet 15. august 2012 #4 Skrevet 15. august 2012 Han vil ha seg noe på si, enkelt og greit. Innholdet i meldingene er rett og slett patetiske. Ikke noe vanskelig å gjennomskue. Sier du nei hopper han over på neste prosjekt. 22
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2012 #5 Skrevet 15. august 2012 Ute etter lettvindt sex med ei som er lett å smigre og manipulere. Du burde vise dama hans meldingene..
Gjest Maneater Skrevet 15. august 2012 #6 Skrevet 15. august 2012 Han vil ha en elskerinne. Eller en reserve om det skjærer seg mad dama, eller begge deler. Menn i den aldersklassen har ekstra høy seksualdrift har jeg hørt og å få tilfredsstilt sine drifter er tydeligvis prioritering nr. 1 for ham; så høyt prioritert at han setter forholdet til sin kjæreste på spill. Men ville du at det skulle bety nor mer; nå vet du eventuelt hva han er tilbøyelig til som partner.
Suzy Skrevet 15. august 2012 #7 Skrevet 15. august 2012 Ute etter lettvindt sex med ei som er lett å smigre og manipulere. Du burde vise dama hans meldingene.. Antagelig stemmer dette, dessverre. Han er gammel nok til å vite at han kommer lenger med å vise litt tålmodighet (altså "ikke få seg noe"), men jobber for å få deg på rygg bak hennes rygg. 4
AnonymBruker Skrevet 15. august 2012 #8 Skrevet 15. august 2012 Ja, det var dette jeg tenkte.... Uff.. Men jeg er jo ikke forelsket i han, kunne IKKE tenkt meg å være i et forhold med han. Han er bare kjekk å se på. Du vet: høy og slank.. Og veldig pen. Så egentlig er det litt spennende. Burde jeg virkelig si noe til dama hans? Anonym poster: 9b78473e6e3addda9882b081e2f4b210
Suzy Skrevet 15. august 2012 #9 Skrevet 15. august 2012 Nei, du burde ikke nødvendigvis det, men du burde avvise ham. 1
Gjest Violetta Skrevet 15. august 2012 #10 Skrevet 15. august 2012 Du burde holde deg unna denne mannen.
Guybrush Skrevet 15. august 2012 #11 Skrevet 15. august 2012 Når du og venninner sutrer over "drittsekker" - her har du grunnen til at de eksisterer i utgangspunktet. 13
AnonymBruker Skrevet 15. august 2012 #12 Skrevet 15. august 2012 Kanskje sant det dere sier.. Er ofte inne og ser på bilder av kjæresten hans, og tenker på alt hun ikke vet. Men elsker han henne tror dere? TS Anonym poster: 9b78473e6e3addda9882b081e2f4b210 Anonym poster: 9b78473e6e3addda9882b081e2f4b210
Gjest Stronger Skrevet 15. august 2012 #13 Skrevet 15. august 2012 Veldig enig med Guybrush, det du gjør nå er like ille som det han gjør -It takes two to tango! Du VET at han har kjæreste, har du så lite samvittighet i kroppen? Det er mange pene single gutter der ute som du nok lett kan få deg noe hos vis det var det som var problemet ditt.. Men kutt for all del kontakten med denne gutten og ja, helst vis dama hans meldingene så kan det være opp til henne om hun vil være sammen med en sånn slimål. 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2012 #14 Skrevet 15. august 2012 Jo, jeg tenker noen ganger at jeg synes synd på henne. Jeg har til og med sagt det til han. Men likevel: synes han bør ha langt dårligere samvittighet enn meg. Og kan fortelle en ting til også: Han sa at forholdet til kjæresten ikke ville ha vart, hadde det ikke vært for at de "måtte" bo sammen osv. Men dette er vel også noe han sier for å få meg på kroken... Anonym poster: 9b78473e6e3addda9882b081e2f4b210
AnonymBruker Skrevet 15. august 2012 #15 Skrevet 15. august 2012 Han er en kylling som ikke tør å dumpe dama si. Gjør det enkelt og fortell damen hans alt, så kan hun dumpe han istedet. Men det kan være hun er klar over situasjonen også, kjenner ihvertfall et par som startet slik og nå er gift med to barn. Anonym poster: a2868ee56ef7b9848bb16e28e98abff0
appelsinjuice Skrevet 15. august 2012 #16 Skrevet 15. august 2012 Ikke la deg lure. Enkelt og greit. Unge bytter er de letteste å fakke.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2012 #17 Skrevet 15. august 2012 Jeg har ikke tenkt å la meg lure... Men må innrømme at jeg føler meg bra om dagen, når en så kjekk mann sier at jeg er "veldig pen". For han må vel synes jeg er det, ettersom han kom på meg etter så lang tid? Han gikk til og med hjem først for å få tak i nummeret mitt, og syklet og gikk laaaangt for komme til meg. (Med tanke på at klokka var tre på natta) Eller var han bare så utrolig kåt?.. Anonym poster: 9b78473e6e3addda9882b081e2f4b210
AnonymBruker Skrevet 15. august 2012 #18 Skrevet 15. august 2012 Jeg har ikke tenkt å la meg lure... Men må innrømme at jeg føler meg bra om dagen, når en så kjekk mann sier at jeg er "veldig pen". For han må vel synes jeg er det, ettersom han kom på meg etter så lang tid? Han gikk til og med hjem først for å få tak i nummeret mitt, og syklet og gikk laaaangt for komme til meg. (Med tanke på at klokka var tre på natta) Eller var han bare så utrolig kåt?.. Anonym poster: 9b78473e6e3addda9882b081e2f4b210 Noen menn gjør alt for sex. Anonym poster: a2868ee56ef7b9848bb16e28e98abff0 3
Alice123 Skrevet 15. august 2012 #19 Skrevet 15. august 2012 (endret) Du er ikke ansvarlig for å hindre han i å være utro. Det er kun hans egen oppgave. Det du derimot er ansvarlig for, er din egen lykke. Og han er lurer deg. Han bearbeider deg bak ryggen på kjæresten sin, for å få seg et ligg. Når han har fått det han vil ha, så stikker han. Om du ligger med han så vil du i beste fall bli et "tøm og røm". I verstefall vil du ende opp i et trekantdrama med han og dama hans. Om du sier til han at du ikke under noen omstendigheter kommer til å ligge med han, så vil han kutte deg helt ut og hoppe videre til neste lettlurte tenåringsjente. Edit: Enkelte menn gjør patetisk mye for sex. Endret 15. august 2012 av Alice123
Gjest . Skrevet 15. august 2012 #20 Skrevet 15. august 2012 Om du ser bare litt over normalt bra ut vil du nok finne ut at den innsatsen er ganske bagatellmessig sammenliknet med hvor langt enkelte vil gå for å ha sex med deg. Dessverre er korrelasjonen mellom dette og hvor interessert de er i være sammen med deg over tid, eller hvor trofaste de er, ganske dårlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå