AnonymBruker Skrevet 14. august 2012 #1 Skrevet 14. august 2012 Om du skulle hente ungen din på skola og ungen tok med seg noen venner som h*n ville la sitte på. Hvordan ville du gjort det om det ikke skulle være plass til alle?Hadde du f.eks latt to av dem sitte på, mens den tredje ikke fikk eller hadde du da nektet alle vennene? Anonym poster: 43bac29b70142212a92a5520daa30310
Feminist1 Skrevet 14. august 2012 #2 Skrevet 14. august 2012 Kommer an på situasjonen, alt ettersom hvor de andre skal om de skal til samme sted og lignende.
Sulosi Skrevet 15. august 2012 #3 Skrevet 15. august 2012 Nå henter jeg ikke på skolen, til det er veien så kort at de kommer seg hjem på 10 min. Ved unntak kan det skje men da er det fordi vi skal noe spes og ikke hjem. Derimot hender det rett søm det er at en gutt spør hver gang om å sitte på til og fra korps, om han kan overnatte for mora skal på fest ol. Jeg tar han med til nød hjem fra korps ellers må han gå 5 km men litt irriterende da moren aldri tilbyr å kjøre min gutt. Overnatting er konsekvent nei etter at han en gang kom hjem til oss med tannkosten uten at jeg hadde blitt spurt på forhånd.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2012 #4 Skrevet 15. august 2012 Nå henter jeg ikke på skolen, til det er veien så kort at de kommer seg hjem på 10 min. Ved unntak kan det skje men da er det fordi vi skal noe spes og ikke hjem. Derimot hender det rett søm det er at en gutt spør hver gang om å sitte på til og fra korps, om han kan overnatte for mora skal på fest ol. Jeg tar han med til nød hjem fra korps ellers må han gå 5 km men litt irriterende da moren aldri tilbyr å kjøre min gutt. Overnatting er konsekvent nei etter at han en gang kom hjem til oss med tannkosten uten at jeg hadde blitt spurt på forhånd. Ikke at jeg er uenig med deg nå altså, men jeg synes nå litt synd i gutten jeg.. Stakkaren må spørre om han kan få overnatte fordi mora skal på fest.. Jeg hadde nok tatt han under vingene mine i hverftall. Anonym poster: df319b142833f41bd241dfc8255e48dc 10
Sulosi Skrevet 15. august 2012 #5 Skrevet 15. august 2012 Ikke at jeg er uenig med deg nå altså, men jeg synes nå litt synd i gutten jeg.. Stakkaren må spørre om han kan få overnatte fordi mora skal på fest.. Jeg hadde nok tatt han under vingene mine i hverftall. Anonym poster: df319b142833f41bd241dfc8255e48dc Joda, har vert inne på tanken men han er tidvis ikke grei med ene gutten min. Mobber han pga en språkvanske og splitter han og tvillingbroren så han er ikke en type venn jeg ønsker for mine gutter.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 15. august 2012 #6 Skrevet 15. august 2012 (endret) Joda, har vert inne på tanken men han er tidvis ikke grei med ene gutten min. Mobber han pga en språkvanske og splitter han og tvillingbroren så han er ikke en type venn jeg ønsker for mine gutter. Mobbere har det ikke bra hjemme og/eller med seg selv. Gi tips til barnevernet i det minste da. Han mobber, må spørre om han kan få overnatte hos andre fordi moren skal feste og det høres ikke normalt ut. Endret 15. august 2012 av Evilposelos 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2012 #7 Skrevet 15. august 2012 Mobbere har det ikke bra hjemme og/eller med seg selv. Gi tips til barnevernet i det minste da. Han mobber, må spørre om han kan få overnatte hos andre fordi moren skal feste og det høres ikke normalt ut. Enig. Meld fra til barnevern og kontaklærer.<br /><br /> Anonym poster: df319b142833f41bd241dfc8255e48dc
Gjest Snoken- Skrevet 15. august 2012 #8 Skrevet 15. august 2012 Mobbere har det ikke bra hjemme og/eller med seg selv. Gi tips til barnevernet i det minste da. Han mobber, må spørre om han kan få overnatte hos andre fordi moren skal feste og det høres ikke normalt ut. Høres ut som han har det vanskelig hjemme fra før, med tanke på at han mobber andre. 1
Gjest hyttetur Skrevet 15. august 2012 #9 Skrevet 15. august 2012 Ville sagt at dessverre, det er ikke plass til alle så for at det ikke skal bli urettferdig så tar jeg ingen med. Eller noe i den duren. Det får de tåle
Snøfryd Skrevet 15. august 2012 #10 Skrevet 15. august 2012 Jeg hadde aldri i verden tatt med flere i bilen en tillatt, hva om det skulle skje en ulykke og du har for mange unger i bilen og noen av de blir skadet? Jeg hadde sagt nei til alle det ikke var avtalt med på forhånd. Det går i hvertfall ikke ann å la bare 1 stå igjen! 1
Brukernavn Skrevet 15. august 2012 #11 Skrevet 15. august 2012 Alle eller ingen, med mindre det er avtalt med noen på forhånd.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2012 #12 Skrevet 15. august 2012 Alle eller ingen, med mindre det er avtalt med noen på forhånd. Jepsipepsi! Anonym poster: a84899ab946d8d3ffc256430237b48f9
Sulosi Skrevet 15. august 2012 #13 Skrevet 15. august 2012 Enig. Meld fra til barnevern og kontaklærer.<br /><br /> Anonym poster: df319b142833f41bd241dfc8255e48dc Jeg kommer til å ta det opp med faren. Foreldrene bor ikke sammen men jeg vet far har hodet på "rett" sted.
Sulosi Skrevet 15. august 2012 #14 Skrevet 15. august 2012 Jeg hadde aldri i verden tatt med flere i bilen en tillatt, hva om det skulle skje en ulykke og du har for mange unger i bilen og noen av de blir skadet? Jeg hadde sagt nei til alle det ikke var avtalt med på forhånd. Det går i hvertfall ikke ann å la bare 1 stå igjen! Og derfor blir det og nei fra meg siden jeg har mine egne to som skal sitte på og da må en tredjemann sitte i midten med kun magebelte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå