Fakse Skrevet 17. februar 2004 #1 Skrevet 17. februar 2004 Vi hadde pannekaker en dag en kompis spiste middag hos oss, og han brukte sitronsaft (sånn fra gul sitronformet flaske) og sukker på pannekakene sine. Har ALDRI hørt om dette før, og lurer på om det er noen andre som har prøvd dette eller vært borti noen som pleier å bruke det. Det var litt rart men faktisk ganske godt.
Arkana Skrevet 17. februar 2004 #2 Skrevet 17. februar 2004 Ja, det har jeg (og min øvrige familie) spist på pannekaker i alle år. Veldig godt!
minniepus Skrevet 17. februar 2004 #3 Skrevet 17. februar 2004 Det er godt det. Blåbærsyltetøy er fortsatt best da.
Gjest GreenSky Skrevet 17. februar 2004 #4 Skrevet 17. februar 2004 Det har jeg ikke prøvd, men kan tenke meg at det er godt, ja. Det skal jeg jammen prøve en gang.
Elze Skrevet 18. februar 2004 #5 Skrevet 18. februar 2004 Det er kjempegodt med sukker og sitronsaft på pannekaker! (åh - fikk lyst på det nå ..)
Amarone Skrevet 18. februar 2004 #6 Skrevet 18. februar 2004 Ja, jeg og samboeren min spiser alltid det. Det er deilig! Men det er myyye bedre med fersk sitron. Kan bare skjære den opp i båter, også klemme over egen pannekake. Du bør prøve det! Amarone
skogeki Skrevet 19. februar 2004 #7 Skrevet 19. februar 2004 Jeg har alltid spist sitron og sukker på pannekekene! Nam-nam. Men blåbærsyltetøyet må jo også være fremme på bordet, da! :-)
LilleBille Skrevet 19. februar 2004 #8 Skrevet 19. februar 2004 Barna mine spiser alltid det. (Og alle gjester begynner også med det .. når de har prøvd det...)
Suzy Skrevet 19. februar 2004 #9 Skrevet 19. februar 2004 Jøss! Det var en ny vri for meg, men prøver det gjerne - det høres jo godt og friskt ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå