Maetzii Skrevet 24. februar 2004 #41 Del Skrevet 24. februar 2004 Jeg liker å ta oppvasken faktisk. Iallefall somoftest. Og jeg liker å lage mat. Men på den betingelse at det er noenlunde ryddig på kjøkkenet - om noen andre har rotet til kjøkkenbenken med MER enn oppvask så blir jeg bare irritert og orker ikke.. Og da kan huset se bomba ut ganske lenge. Liker igrunnen å støvsuge også, med samme krav til ryddighet.. Og å vaske badet... Men samboeren har en tendens til å plassere ting overalt på gulvet og da gidder jegikke å gjøre noe jeg heller.. :-? Ikke rart det pleier å være rotete her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
simsalabim Skrevet 24. februar 2004 #42 Del Skrevet 24. februar 2004 Jeg elsker å ha det ryddig rundt meg, men kan ikke fordra jobben! samma her... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake Skrevet 28. februar 2004 #43 Del Skrevet 28. februar 2004 Det er litt forskjellig. Noen dager er det det siste jeg har lyst til å gjøre, mens andre dager gjør jeg det så lett som bare det. Jeg liker veldig godt å ha det rent og ryddig rundt meg, og det er faktisk kjempegøy å se hvor fint det blir underveis mens man rydder; for ikke å nevne når man er ferdig! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 28. februar 2004 #44 Del Skrevet 28. februar 2004 Kan ikke fordra husarbeid, og magler evnen til å gjenkjenne rot for hva det er. Unntaket er når jeg "ska ha tia mi" som det heter på godt potetbondespråk.. Da kan jeg bli nokså energisk og sette i gang med diverse prosjekter. Som regel forsvinner arbeidslysta før jeg blir ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 1. mars 2004 #45 Del Skrevet 1. mars 2004 Jeg elsker ikke akkurat husarbeid, men det er greit nok. Trives best i et rimelig rent og ryddig hus, så da er det bare å svinge i gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~umulia~ Skrevet 1. mars 2004 #46 Del Skrevet 1. mars 2004 Av og til liker jeg husarbeid, av og til hater jeg det. Så lenge jeg klarer å holde det sånn nogenlunde ryddig og rent, syns jeg det er greit og "vedlikeholde". Men hvis det sklir helt ut og det må en "total renovering" til, får jeg krampe, får lyst til å gjemme meg til alt rotet har gått sin vei. Når jeg er sint, liker jeg godt å gjøre husarbeid, får vasket bort sinnet på et vis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlleyCat Skrevet 3. mars 2004 #47 Del Skrevet 3. mars 2004 Jeg liker ikke husarbeid, men liker å ha det rent og pent rundt meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå