Bergenspike Skrevet 18. februar 2004 Forfatter #21 Del Skrevet 18. februar 2004 Jeg liker veldig godt å få besøk for da må jeg ta husarbeidet og da blir det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aowi Skrevet 18. februar 2004 #22 Del Skrevet 18. februar 2004 Er litt glad i husarbeid jeg da. Liker å ha det sånn at det ikke er flaut å få besøk... altså har det ikke overryddig, men hybelkaniner har jeg ikke så mange av .... Vennene mine sier de kan se på leiligheten hvordan jeg har det med meg selv..... Bruker husarbeidet som litt terapi i blant.. Om man ikke greier å rydde oppi hodet er det litt greit å slippe å tenke på rot rundt seg.. man kan lissom greie å rydde en plass ihvertfall..... Er litt rar sånn til tider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nabodama Skrevet 19. februar 2004 #23 Del Skrevet 19. februar 2004 Liker IKKE husarbeid, nei! Er veldig flink til å utsette vasking en dag ekstra, få en av ungene til å støvsuge osv. Er flink til å holde det ryddig, og kan ikke fordra at de andre i huset setter fra seg ting overalt! Synes jeg hele tiden kjemper for å holde standarden på et brukbart nivå. :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vendela Skrevet 19. februar 2004 #24 Del Skrevet 19. februar 2004 Jeg liker husarbeid,jeg.. :oops: Men er ikke fullt så glad i å lage middag.. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 19. februar 2004 #25 Del Skrevet 19. februar 2004 Jeg også Vendela.. er en racer på å rydde, er ikke manisk når det gjelder vasking, men liker å ha det sånn noenlunde rent.. Matlaging derimot.. særlig sånne hverdagsmiddager.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vendela Skrevet 19. februar 2004 #26 Del Skrevet 19. februar 2004 Jeg også Vendela.. er en racer på å rydde, er ikke manisk når det gjelder vasking, men liker å ha det sånn noenlunde rent.. Matlaging derimot.. særlig sånne hverdagsmiddager.. Godt det ikke bare er meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polkadott Skrevet 19. februar 2004 #27 Del Skrevet 19. februar 2004 Jeg liker ikke husarbeid og ikke matlaging, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 20. februar 2004 #28 Del Skrevet 20. februar 2004 Liker ikke husarbeid,men liker når det er gjort. Har en mann som tåler mer støv og rot enn meg, så da er det som oftest jeg som må ta det. Men det er vell bare menn som klarer å ramse opp "alt" husarbeidet de har gjort i det siste?????. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 3llie Skrevet 20. februar 2004 #29 Del Skrevet 20. februar 2004 Liker husarbeid, selvom dere alle hadde trodd jeg løy om dere så hvordan det så ut her akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 20. februar 2004 #30 Del Skrevet 20. februar 2004 Men er ikke fullt så glad i å lage middag.. :-? Jeg eeeelsker å lage mat. Har masse oppskrifter og kokebøker og synes det er kjempegøy å bake eller kokkelere, enten det er en gammel, god og velbrukt oppskrift, eller eksperimentere med noen nytt. Og så synes samboeren min at alt jeg lager er kjempegodt, og skryt liker da alle. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 20. februar 2004 #31 Del Skrevet 20. februar 2004 Men det er vell bare menn som klarer å ramse opp "alt" husarbeidet de har gjort i det siste?????. Niks, jeg klan meget godt fortelle ham at i dagt har jeg vært sååååå flink, for jeg har "tømt oppvaskmaskina og rydda på plass i skapene, og fyll oppvasnkamsina og tatt av bordet og vaka opp og tørket oppvasken og satt bort oppvasken" Dette kunne meget godt vært sagt sm "tatt oppvaskmaskina og resten av oppvasken" men jeg kan si det med MANGE ORD, så høres det mer ut... Jeg liker godt å lage mat, men slett ikke å rydde etterpå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. februar 2004 #32 Del Skrevet 20. februar 2004 Nei,jeg er ikke noe glad i husarbeid. :oops: (men liker å ha det ryddig og rent rundt meg :-) ) Men min datter på snart 17 derimot hun er veldig glad i husarbeid :o Ganske deilig å komme hjem til et nyvasket hus og en smilende datter! Lurer litt på hvor hun har det fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 21. februar 2004 #33 Del Skrevet 21. februar 2004 Niks, jeg klan meget godt fortelle ham at i dagt har jeg vært sååååå flink, for jeg har "tømt oppvaskmaskina og rydda på plass i skapene, og fyll oppvasnkamsina og tatt av bordet og vaka opp og tørket oppvasken og satt bort oppvasken" Dette kunne meget godt vært sagt sm "tatt oppvaskmaskina og resten av oppvasken" men jeg kan si det med MANGE ORD, så høres det mer ut... Jeg liker godt å lage mat, men slett ikke å rydde etterpå... Sånn er jeg også - utrolig stolt når jeg har gått ut med søpla, eller støvsugd midt på stuegulvet. Men siden Mannen har støv på hjernen, og jeg elsker å lage mat, så går det egentlig opp i opp. Men jeg tror faktisk at han gjør en del mer hjemme enn det jeg gjør :oops: På den andre siden veies vel dette opp av alle jentene som er dobbeltarbeidende... (Man kan iallefall late som man slår et slag for kvinnekampen.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 21. februar 2004 #34 Del Skrevet 21. februar 2004 Min samboer gjør mest i huset, OG lager maten han... Men det er fordi jeg går på jobb hver dag, og han er hjemme. Han er altså arbeidsledig, så dette varer jo ikke evig da, får vi håpe. Enn så lenge er det deilig å oppleve det mange menn opplever: å komme hjem til middagen på bordet, vite at oppvasken er tatt etc... Når jeg var arbeidsledig i en periode for halvannet år siden, så var det selvsagt jeg som laget middag til han kommer hjem, og styra med klesvask og rydding på dagtid, så vi deler på. Jeg liker å lage mat jeg da, men ikke å vaske opp, så egentlig, når vi begge jobber, så er matlaginga min oppgave, og oppvasken hans. Men, uten tvil, jeg liker ikke husarbeide, og skryter av alle små detaljer jeg har utført, men i dag SKAL jeg være litt flink, mens han er borte (fotballkamp, så jeg har huset for meg selv (vel, leiligheta da) i ca 5 timer... Bør kunne få unna litt på den tida... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@shygirl@ Skrevet 22. februar 2004 #35 Del Skrevet 22. februar 2004 Innimellom synes jeg det er deilig å gjøre husarbeid og det går så lett som bare det' date=' andre ganger kan det være drepen. Men når det er flott vær og energien bobler, da gjør jeg husarbeid med glede![/quote'] Har det akkurat likedan.... Enkelte dager går det såååååå lett, mens andre dager driter jeg rett og slett i hvordan det ser ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 22. februar 2004 #36 Del Skrevet 22. februar 2004 Jeg kan ikke fordra husarbeid!!!! Og jeg er en person som ikke "ser" rot, heller. :oops: Sånn er jeg også, men jeg har en samboer som er ordentlig ryddig og strukturert av seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carmelita Skrevet 23. februar 2004 #37 Del Skrevet 23. februar 2004 Jeg elsker å ha det ryddig rundt meg, men kan ikke fordra jobben! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 23. februar 2004 #38 Del Skrevet 23. februar 2004 Jeg liker egentlig husarbeid, fordi jeg synes det er så deilig når det blir rent og ryddig rundt meg. Men jeg liker ikke det at husarbeidet går på bekostning av tid sammen med barna mine - for det gjør det, hver eneste helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 23. februar 2004 #39 Del Skrevet 23. februar 2004 Kan ikke svare på avstemingen, for det kommer så sinnsykt ann på humøret mitt. Noen dager elsker jeg husarbeid, særlig når det er hele leiligheten som skal vaskes ren. Da er det opp med vinduer, høyt volum på musikken mens jeg synger av full hals. Da er det gøy Ikke så gøy for sambo, men veldig greit for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grublis Skrevet 24. februar 2004 #40 Del Skrevet 24. februar 2004 Husarbeid er det arbeidet som er minst takknemmelig i hele verden. Må bare gjenntas og gjenntas og gjenntas... Nå er ikke jeg et miljøsvin, men noen ganger ønsker jeg sterkt at det skal bli vanlig med engansklær Min sønn må alltid på do han (leeenge), når han hører snakk om husarbeid Ikke tvil i min sjel hvor han har arvet det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå