Gå til innhold

Liker du husarbeid?


Bergenspike

Liker du husarbeid?  

  1. 1. Liker du husarbeid?

    • Ja
      18
    • Nei
      44


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest GreenSky

Jeg kan ikke fordra husarbeid!!!!

Og jeg er en person som ikke "ser" rot, heller. Du kan jo tenke deg åssen det ser ut hjemme hos meg. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater det. Heldigvis har jeg en mann som har støv på hjernen og for tiden er hjemmeværende.

Idag har jeg imidlertid tatt min tørn. Jeg har skurt badet. Tømt det fra topp til tå, og nå holder jeg på med siste finish før jeg går på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innimellom synes jeg det er deilig å gjøre husarbeid og det går så lett som bare det, andre ganger kan det være drepen. :ler: Men når det er flott vær og energien bobler, da gjør jeg husarbeid med glede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, stort sett synes jeg faktisk ikke det er så verst. Tanken på hvor herlig ryddig og rent det blir etterpå motiverer veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vokst opp med å hjelpe til med husarbeid , så jeg synes det er helt greit liker å ha det rent å ryddig rundt oss kan ikke fordra rot som flyter rundt forbi . :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hater husarbeid så mye at jeg ikke engang gjør det for syns skyld. Men når jeg var arbeidsledig var det greit å ha noe å gjøre på dagtid, da var det rent og pent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEEEEI!!!!!! Jeg HATER husarbeide.

Derfor har jeg vaskehjelp en gang i uken, vasker klær først når det ikke er mer rent igjen, bruker uker på å få noe strøket, utsetter i det lengste å tømme oppvaskmaskinen.....

Men, jeg er ganske flink til å ha det ryddig, altså.... bare ikke på omkledningsrommet. Også hender det jo at jeg får ånden over meg til å gjøre noe helt spesiellt - men det er ikke ofte :hoho: !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle
Jeg kan ikke fordra husarbeid!!!!

Og jeg er en person som ikke "ser" rot, heller. Du kan jo tenke deg åssen det ser ut hjemme hos meg. :oops:

Som å høre meg selv. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker husarbeid. Men å lage middag, det ser jeg på som en straff og styggedom. Selv det å sette på poteter hater jeg. Når sambo ringer hjem og sier "sett på potetene" da blir jeg nesten sur.

Jeg vasker heller gulv og do enn å lage middag. Min samboer digger meg for det, for han trenger aldri å bidra med husarbeid så lenge han kokkelerer på kjøkkenet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hater sånn rutine-husarbeid som oppvask, rydding og vasking. Men og ta en skikkelig opprydning på boden eller ommøblere liker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker og liker. Kan finne på 1000 andre ting jeg heller vil gjøre, men liker å ha det rent og ryddig rundt meg, derfor så må det jo bare gjøres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine
Jeg er vokst opp med å hjelpe til med husarbeid ' date=' så jeg synes det er helt greit liker å ha det rent å ryddig rundt oss kan ikke fordra rot som flyter rundt forbi . :-)[/quote']

Jeg er også vokst opp med å hjelpe til, langt mer enn mine jevnaldrede, særlig fordi jeg har en mor som ikke er frisk, så vi MÅTTE liksom hjelpe til.

Men dette har ikke ført til at jeg liker det av den grunn.... det ser ikke bra ut hos oss nei... men derav min status som flyBaby nå (Ja, vi har en tråd om Flylady her inne, der omtaler vi dette) jeg VIL ha det ryddig og rent, jeg er bare ikke så flink til å gjøre det, for det er dørgende kjedelig.

Men, som student hendte det stadig vekk sånn i eksamensperioder at jeg fikk et riktig energikick og tok storrengjøring ja... så det er vel det om det er noe ENDA mer kjedelig man burde gjøre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Embla s

Men, som student hendte det stadig vekk sånn i eksamensperioder at jeg fikk et riktig energikick og tok storrengjøring ja... ..

:ler: Kjenner til den der, klassisk :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater husarbeid :evil:

Spesielt ille er det når vi ikke har noe sted å ha ting, ikke har vaskemaskin eller oppvaskmaskin :( Ett klesskap på tre mennesker er minst to for lite...

Gleder meg til å flytte ut av mikroleiligheten til sommeren! Da kan man jo håpe at det blir litt mer orden på sakene :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kan ikke fordra husarbeid' date=' men jeg liker ikke ha det møkkete rundt meg heller, så jeg må til pers støtt... :-([/quote']

:enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...