Gå til innhold

Hva slags type undertøy bruker du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags type undertøy bruker du? Tenker ikke på bh nå.

Jeg har brukt tai hele tiden.

Anonym poster: c331059f7febfa87d760e199e71c8b48

Videoannonse
Annonse
Skrevet

string for det meste

Gjest Raindrops
Skrevet

Helst ingenting når jeg dasser rundt hjemme i joggebuksa.

Ellers går det mest i bomullsundertøy, helst hipstere. Skal jeg "pynte meg" så blir det blondehipster. En sjelden gang string hvis klærne krever det, men det er jeg ikke så glad i.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Er en blanding av hipstere(sånne som dekker halve bakenden eller litt mindre) i blonder, eller samme type i glatt stoff. Heter det halvhipster? Ca noe i den duren: http://nelly.com/no/...rief-225911-14/ , sånn bortsett fra at jeg ikke ville valgt akkurat den - men heller gått for blonder eller helt sort gjennomsiktig, og så dekker de enda litt mindre av bakenden.

De blondegreiene er et helsike å trene i, så på trening blir det de derre som fåes kjøpt på lindex som er åndssvakt gode å gå i; http://nlyscandinavi...?$ProductLarge$

Har prøvd string/truse og hipster i lengre perioder, men det funker bare ikke.

Endret av norah
Skrevet

Bruker nesten alltid blondehipstere. Noen ganger string, fordi jeg synes jeg har en kropp som kler det. Likevel synes jeg kanskje hipstere er litt mer classy.

Anonym poster: 986fd9d9fa0739196c3a9d7c5a82ca72

• Liker 1
Skrevet

Går for det meste i hipstere, som oftest bomull. Men klarte det kunststykket å glemme å pakke med undertøy da vi dro på ferie, så da jeg måtte kjøpe nye truser så kom jeg over noen blondehipstere fra Bjørn Borg. Kjøpte 14stk så jeg hadde for hele ferien, og de er skikkelige fine og gode på:-)

Når jeg trener så liker jeg å bruke ingenting under, synes det gnager skikkelig.

Skrevet

Går for det meste i hipstere, som oftest bomull. Men klarte det kunststykket å glemme å pakke med undertøy da vi dro på ferie, så da jeg måtte kjøpe nye truser så kom jeg over noen blondehipstere fra Bjørn Borg. Kjøpte 14stk så jeg hadde for hele ferien, og de er skikkelige fine og gode på:-)

Når jeg trener så liker jeg å bruke ingenting under, synes det gnager skikkelig.

Jeg tør ikke bruke annet enn hipster på trening da jeg har sett inn i mang en rumpe(og jeg mener virkelig INN) i løpebukser som jeg selv trener i ;)

Kjipt å få rare blikk når jeg står med fua i været over benken fordi de ser rett inn i "the hoohaaa" som Oprah pleier si :gjeiper:

Skrevet

Hipstere, enten med eller uten blonder. Bruker string også, men skal bare hive dem, siden de gnager og ender med kløing og det blir så lite luft for underlivet.

Ellers bare vanlige truser egentlig, sånne standard stygge men gode og gå i. Just because I can. :)

Skrevet

Jeg tør ikke bruke annet enn hipster på trening da jeg har sett inn i mang en rumpe(og jeg mener virkelig INN) i løpebukser som jeg selv trener i ;)

Kjipt å få rare blikk når jeg står med fua i været over benken fordi de ser rett inn i "the hoohaaa" som Oprah pleier si :gjeiper:

Jeg bruker disse antishake-tightsene, de er bankers i baken!

Dessuten så trener jeg ikke på treningsenter, har tredemølle, vekter og elipsemaskin hjemme, pluss jeg tar en joggetur i skauen:-) Ingen som ser meg da:-)

Skrevet

Jeg bruker disse antishake-tightsene, de er bankers i baken!

Dessuten så trener jeg ikke på treningsenter, har tredemølle, vekter og elipsemaskin hjemme, pluss jeg tar en joggetur i skauen:-) Ingen som ser meg da:-)

Dessuten litt frekt sjekketriks for mannen å trene uten undertøy hjemme, da :nigo:

• Liker 1
Skrevet

Dessuten litt frekt sjekketriks for mannen å trene uten undertøy hjemme, da :nigo:

Det hadde jeg egentlig ikke tenkt over! Kanskje jeg skal begynne å trene når han er hjemme fra jobb :tommelopp:

Skrevet

Det hadde jeg egentlig ikke tenkt over! Kanskje jeg skal begynne å trene når han er hjemme fra jobb :tommelopp:

Bytt ut treningstoppen med litt utringet singlet, og sørg for å bli litt sånn sexy-svett på forhånd. Så må han liksom komme ned til deg å sjekke at du gjør det riktig og se litt på først :lur:

Huff....nå må jeg legge med med en sånn "kjekk lege og sexy truseløs sykepleier" idè :fnise:

• Liker 1
Gjest Skogmann
Skrevet

Hvor trener du hen?

Skrevet

Bruker bare string. Har faktisk ikke noe annet i skuffen :)

Skrevet

Pics or it didn't happen.

• Liker 1
Skrevet

Bytt ut treningstoppen med litt utringet singlet, og sørg for å bli litt sånn sexy-svett på forhånd. Så må han liksom komme ned til deg å sjekke at du gjør det riktig og se litt på først :lur:

Huff....nå må jeg legge med med en sånn "kjekk lege og sexy truseløs sykepleier" idè :fnise:

Ha-Ha, flirer for meg selv her:-)

Skrevet

Hvor trener du hen?

Hjemme:-) Har tredemølle, elipsemaskin og div vekter, lettere å få gjennomført treningsplana når jeg slipper å ta buss til treningsenteret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...