Gå til innhold

Svartid på datingsider?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis dere har fått en melding fra en person på en datingside, hvor lang tid tar det før dere svarer dersom dere vil bli kjent med h*n?

Og etter hvor lang tid bør man skjønne at man ikke kommer til å få noe svar på meldingen man sendte?

Anonym poster: b8bdcaa5416eee204910b1ef17bca172

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man svarer vel med en gang om man får melding fra en som er interessant, eller? Det virker i hvertfall logisk.

Tja, hvis det står at personen har vært pålogget siste uken, og det er en uke eller to siden man sendte meldingen, ville jeg antatt at h*n ikke er interessert.

Skrevet

Gikk nok aldri mer enn en uke før jeg svarte, som regel innen 24 timer, men svarte aldri med en gang;)

Har opplevd selv å få svar etter flere uker.

Men får du ikke svar innen et par dager er det nesten alltid pga at mottakeren ikke er interessert, evt at de dater noen andre for tiden.

Skrevet

Jeg svarer omtrent med en gang, hvorfor ikke! Jeg har også svart folk etter et par uker, har sett meldinga tidligere, men har ikke hatt tid til å svart skikkelig!

Skrevet

Kan være lurt å vente litt med å svare noen ganger, så det ser ut som at man faktisk har et liv utenfor datingsiden. Men da er det en hårfin balansegang, plutselig virker man ikke interessert nok og mister dama/mannen,

Skrevet

Kan være lurt å vente litt med å svare noen ganger, så det ser ut som at man faktisk har et liv utenfor datingsiden. Men da er det en hårfin balansegang, plutselig virker man ikke interessert nok og mister dama/mannen,

Jeg har aldri skjønt det der. Om man bevisst må vente med å svare, ikke fordi man er opptatt, men for at det skal se ut som man har et liv.. betyr det da at man ikke har et liv? Isåfall, hvorfor skjule det?:klo:

• Liker 2
Skrevet

Jeg har aldri skjønt det der. Om man bevisst må vente med å svare, ikke fordi man er opptatt, men for at det skal se ut som man har et liv.. betyr det da at man ikke har et liv? Isåfall, hvorfor skjule det? :klo:

Fordi det er lite attraktivt å ikke ha et liv, antagelig ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...