AnonymBruker Skrevet 14. august 2012 #1 Skrevet 14. august 2012 Jeg er en kar i midten av tyve-åra som har veldig tykt, ganske bølgete hår med mye fall i. Akkurat nå ser det omtrent ut som dette http://www.hairpedia...glia-029633.jpg, bare at mitt hår er mer "askeblondt"(?) og lever sitt eget liv. Samtidig så blir det nokså tørt etter jeg har dusjet. De siste åra har jeg bare fått venner og bekjente til å klippe meg siden jeg ikke har brydd meg så fryktelig mye. Samtidig har jeg sikkert spart en del penger. Jeg har brukt voks lenge men det holder aldri og jeg ender opp med en rar flat sveis fordi det er så tykt med masse fall. Helst kunne jeg tenke meg å ikke ty til produkter, men det gjenstår å se. Det er på tide med en hårklipp snart så jeg lurer på om noen kanskje har forslag til hva jeg kan gjøre med det? Alle forslag er velkomne så lenge de holder en viss grad av "normal" Anonym poster: ff0e8dc1a3e045909f99c095804b8d36
Gjest Paul Skrevet 14. august 2012 #2 Skrevet 14. august 2012 Bestill deg en time hos frisør. Hvis du har tykt hår bør du tynne det. Spør frisøren om h*n kan hjelpe deg å finne en frisyre som passer deg. Kort hår er jo veldig greit. Ofte har de bilder hos frisøren du kan se på og velge litt ut i fra dem. Du kan også se på Internett før du bestiller time bare sånn for å ha litt peiling på hva du vil ha. Ikke vær redd for å prøve noe nytt, for håret vokser ut igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå