Gå til innhold

Barn reagerer på meg..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har ofte hendt at barn får øye på meg, både babyer og barn opp til 9-10 års alderen. Da stopper de opp, og stiller seg rett opp og ser på meg :overrasket:

Var på Ikea for noen dager siden. Jeg satt ved et skrivebord og lurte på om jeg skulle kjøpe det eller ikke. Så merker jeg at det står en gutt og ser på meg, jeg ser på han tilbake og det ble på en måte litt kleint.. :grinele: Jeg smilte til han, og han stod der fortsatt og så på meg, helt til en kompis av han kom og viftet med handa si forran ansiktet på gutten som stod å så på meg. Haha! da ble han litt flau så løp han etter kompisen sin.

Har merket at det ofte er smågutter som står og ser på meg, er jeg søt mon tro? litt skummel kanskje? Ikke vet jeg :sjenert: Har skjedd så mange ganger at jeg lurer på hva det er for noe. Neste gang det skjer så må jeg nesten spørre.. hender dette med dere? Jeg har ikke peiling på barn i det hele tatt, og jeg skulle ønske jeg hadde en bruksanvisning på hvordan de virker.. Jeg lurer sånn på hva de tenker inni seg når de står og ser på meg!

Anonym poster: b1e383c6727ca59520a28090e8efde52

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mulig du har svart hår, bruker mye øyenskygge og av den grunn ligner på Magica fra Tryll.

Gjest Høymann
Skrevet

Post bilde av deg TS, så kan vi se om du er søt eller skummel

• Liker 1
Skrevet

Hahaha, neei, det tør jeg ikke!

Tror jeg ser helt normal ut.

Anonym poster: 8b262bd529fdc680a130e43a682f3a9d

Gjest GetOverIt
Skrevet

Mulig du har svart hår, bruker mye øyenskygge og av den grunn ligner på Magica fra Tryll.

Eller hun blir tatt for å være en barbie dukke ;) Langt, lyst hår med extensions og silikon ;)

Skrevet

Siden du ikke vil vise bilde av deg, må vi jo bare tippe?

Jeg tipper at du ligner på en eller annen figur fra Barne-TV!! :lillesky:

Skrevet

Eller hun blir tatt for å være en barbie dukke ;) Langt, lyst hår med extensions og silikon ;)

Pfffff..... Har verken extensions eller silikon :)

Ts

Anonym poster: 8b262bd529fdc680a130e43a682f3a9d

Skrevet

Du er nok bare så fin :)

• Liker 1
Skrevet

Siden du ikke vil vise bilde av deg, må vi jo bare tippe?

Jeg tipper at du ligner på en eller annen figur fra Barne-TV!! :lillesky:

Haha! Max Mekker? Nei huff. Men bra svart!

Jeg vet ikke hva det er med deg TS, men noe er det ;) Du får spørre de neste ungene som stirrer på deg, de som er så gamle at de kan snakke..

Anonym poster: cc7bbf6e6959998a8662a296cb980311

• Liker 1
Skrevet

Det er'ke så usannsynlig det skjønner dere. Jeg ble stoppet av ei måpende lita jente som lurte på hvorfor jeg ikke var på Sesam Stasjon?

Hun var overbevist om at jeg var Leonora (Sidsel Ryen)! :overrasket:

Og med hånda på hjertet - jeg kan ikke se selv at jeg ligner på henne! :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...