rebekkasam Skrevet 14. august 2012 #1 Skrevet 14. august 2012 Hei, katten min er 4måneder gammel, og at hun har gjort siden vi fikk henne er å slikke på fingeren når jeg rekker frem handa. Hun slikker også på tepper, gardiner Osv. Noen som vet hvorfor hun gjør dette?
Minya Skrevet 14. august 2012 #2 Skrevet 14. august 2012 Slikke på fingrene kan forklares med at hun synes du smaker godt, eller at det er hennes måte å hilse deg på, men kombinert med slikking på tepper og gardiner og sånt noe ville jeg gjettet at hun ble tatt fra moren litt tidlig, og har et veldig kose/suttebehov. Det er strengt talt ikke farlig, så lenge hun ikke begynner å tygge på stoffer og svelge fibrene. Litt koselig å bli slikket på også
rebekkasam Skrevet 16. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2012 Hun var 4måneder når vi hentet henne tror ikke der er for tidlig? Ellers er bare slikkinga koselig!
Gjest Doh Skrevet 16. august 2012 #4 Skrevet 16. august 2012 Vet ikke hvorfor, men min gjør også det. Egentlig bare på meg, ikke på mannen min og ikke på no annet
Minya Skrevet 16. august 2012 #5 Skrevet 16. august 2012 Kanskje de liker håndkremen eller lukten av såpen dere bruker til å vaske hendene? Katter er rare og plutselig elsker de lukten av ett eller annet. Her i huset er det i hovedsak slikking på fingrene når vi har tatt i noe mat som hun synes lukter fantastisk, eller intens snusing og slikking i armhulen på mannen min om han har på seg en utsvettet t-skjorte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå