Gå til innhold

Var ikke disse søte?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

panduro i hovedstaden er stengt. i allefall den på karl johan. Den åpner igjen i mars

Skrevet

stemmer at panduro i Karl Johan er stengt, de har hatt en brann der. Men det er en i sandakerveien (hobbysenteret), og en stor en i Sandvika. Eller man kan bestille. :wink:

Skrevet

Jeg var på panduro i sandvika i går og handlet masse til innbydelser! Kjempe gøy!! :-)

Skrevet

Glemte å si at brudeparet var veldig søtt!! Kanskje jeg kjøper slike jeg også! :-)

Skrevet

Kjempesøt :-) De har jeg også lyst på, men vet ikke helt hvor jeg skal ha dem da, men det finner man ut :ler:

*løpe på panduro i Fjordgata*

Skrevet

Jeg har akkurat sendt bestilling, håper bare de rekker å komme før bryllupet... :hår: De hadde dem nemlig ikke i Sandvika... Vel, de lover en leveringstid ppå under en uke, får bare håpe posten klarer å gjøre jobben sin også...

Skrevet

Den var kjempe søt og morsom, moe sånt kunne jeg også tenke meg!! Må nok ta meg en tur dit jeg og :sexy:

Skrevet

Kommer ikke inn på sidene...

Jeg har bestilt katalogen fra Panduro, men den er ikke kommet enda. Venter i spenning :)

Skrevet

Hvis dere ved første klikk på linken bare kommer til hovedsiden så prøv en gang til eller klipp ut adressen og lim den inn i adresselinjen. Vet ikke helt hvorfor man ikke kommer rett inn hver gang jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...