Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det dyrt med en nettleie på 558 kr?

Som jeg har forstått er nettleien det man betaler for å få strømmen til boligen sin?

Jeg hadde brukt ca 400kr i strøm og så kommer nettleien på 558kr. har heldigvis flyttet ut fra den plassen og betaler nå strømmen direkte til de jeg bor hos,men jeg vet ikke om de har bkk som nettleie da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nettleie består av to deler, et fast årlig beløp og et variabelt beløp som beregnes ut fra forbruk. Om det er dyrt er så sin sak, men man har ikke noe valg, nettleverandør kan ikke velges.

Skrevet

Nettleie består av to deler, et fast årlig beløp og et variabelt beløp som beregnes ut fra forbruk. Om det er dyrt er så sin sak, men man har ikke noe valg, nettleverandør kan ikke velges.

Ok, takk for svar:)

Skrevet

Dyrt i forhold til hva?

Jeg har i mange år stått parat dag og natt for å utbedre strømbrudd og sikre hvermansen konstant strømforsyning.

I min tjeneste har jeg knekt armer og bein, holdt på å fryse ihjel i snøstormer, satt strøm på meg utallige ganger osv.

Nettleien dekker min lønn, nettleien er i hovedsak ingen inntekt for nettselskapet å regne.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg sa ikke at det er dyrt. Jeg vet nøyaktig hva dere gjør og hva pengene går til. Men du burde kanskje sett litt på HMS i din bedrift, hvis det er så vanlig å skade seg, mener jeg. ;)

Endret av Zzyzx
Skrevet

Du vet tydeligvis ikke hva vi gjør på jobb.

Skrevet

Som sagt, jeg vet nøyaktig hva dere gjør. De fleste av dere gjør en vanvittig god jobb, og jeg vet hva som ligger bak å ha et stabilt strømnett. Jeg synes ikke nettleia er dyr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...